អ្នកបោកប្រាស់ថ្មីៗនេះបានកំណត់អតិថិជនគោលដៅរបស់ខ្លួនដោយប្រើសារបន្លំដែលរចនាឡើងដើម្បីលួចព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុ។ យោងតាមកាសែត The Sun ក្រុមឧក្រិដ្ឋជនផ្ញើសារ WhatsApp និងផ្ញើសារទៅអតិថិជនអះអាងថាការរំលោភបំពានសន្តិសុខកើតឡើង ហើយអ្នកទទួលត្រូវផ្លាស់ប្ដូរពាក្យសម្ងាត់របស់ពួកគេ។ ការឆ្លើយឆ្លងការវាយប្រហារបានភ្ជាប់មកជាមួយនូវ link នៅពេល click នាំឲ្យក្រុមហេគឃ័រអាក្រក់ចូលទៅកាន់ booking។ បន្ទាប់មកកំហុសឆ្គងទាំងនេះធ្វើតាមសារទីពីរដែលបញ្ជាក់ថា ពួកគេត្រូវការព័ត៌មានធនាគាររបស់អតិថិជនដើម្បីដំណើរការការបង់ប្រាក់ពេញមុនពេលកក់។ អ្នកចាត់ការទីផ្សារលោក David Watts នៃក្រុម Newcastle ទទួលសារពីការវាយប្រហារមួយដោយនិយាយថា «វាមើលទៅគួរឱ្យជឿហើយខ្ញុំជឿជាក់ថាមនុស្សគ្រប់ៗគ្នាធ្លាក់ចូលទៅក្នុងអន្ទាក់នោះ»។ក្រុមហ៊ុន Booking.com ប្រាប់កាសែត The Sun ថា វាដឹងពីការវាយប្រហារទាំងនេះ។ វាក៏បញ្ជាក់ផងដែរថាខ្លួនមិនបានទទួលរងនូវការរំលោភបំពានទិន្នន័យនោះទេ ហើយអ្នកវាយប្រហារទាំងនោះ ទំនងជាធ្វើអោយខូចដល់ប្រព័ន្ធនៃសណ្ឋាគារដែលវាធ្វើការដាច់ដោយឡែកមួយ។ ក្រុមឧក្រិដ្ឋជនទាំងនោះនិយាយថាមានព័ត៌មានដូចជាឈ្មោះ អតិថិជនអាស័យដ្ឋាន លេខទូរស័ព្ទ កាលបរិច្ឆេទ និងតម្លៃកក់ និងលេខយោង។ វាពន្យល់ថា អ្នកវាយប្រហារទាំងនោះប្រើព័ត៌មាននោះដើម្បីផ្ញើសារបន្លំដែលបញ្ចូលព័ត៌មានទាំងនោះដើម្បីបង្កើននូវភាពស្របច្បាប់របស់ពួកគេ។ នេះមិនមែនជាអ្នកបោកប្រាស់លើកទីមួយដែលកំណត់គោលដៅលើអ្នកប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺរណែតទេ។ ត្រឡប់មកវិញនៅក្នុងខែវិច្ឆិកា 2014 ព័ត៌មាននៃការក្លែងបន្លំ phishers សម្រាប់ការគម្រាមកំហែងលើអ្នកប្រើប្រាស់រាប់ពាន់នាក់ និងបង់ប្រាក់សម្រាប់ការវាយប្រហារនេះ។ ក្រុមហ៊ុន Booking.com និយាយថា វាមិនមានការរំលោភបំពានទេហើយឧក្រិដ្ឋជនលួចចូលសណ្ឋាគារចំនួន 8 ប៉ុន្តែអ្នកនាំពាក្យរបស់សណ្ឋាគារដែលរងផលប៉ះពាល់មួយបដិសេធថាមិនបានទទួលរងឧបទ្ទវហេតុហើយផ្តល់អនុសាសន៍ថា ក្រុមហ៊ុនអេឡិចត្រូនិចធ្វើដំណើរ “ធានាការស៊ើបអង្កេតរបស់ពួកគេគឺសកម្មភាពហ្មត់ចត់ និងសមស្របត្រូវអនុវត្ត»។ វាច្បាស់ណាស់ដែលអ្នកបោកប្រាស់នឹងបន្តផ្តោតលើឧស្សាហកម្មទេសចរណ៍ក្នុងគោលបំណងលួចទិន្នន័យហិរញ្ញវត្ថុរបស់អតិថិជន។ អ្នកប្រើប្រាស់គួរតែធ្វើឱ្យកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងមួយដើម្បីយល់ឱ្យបានច្បាស់ដោយខ្លួនឯងជាមួយនឹងប្រភេទទូទៅបំផុតនៃការវាយប្រហារបន្លំមួយចំនួន៕
ប្រភព៖