ការិយាល័យស៊ើបអង្កេតព័ត៌មានអូស្រ្តាលី (OAIC) ទទួលការណែនាំដើម្បីស៊ើបអង្កេត ការអនុវត្តរបស់ HealthEngine ក្នុងការចែករំលែកព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជនជាមួយមេធាវី។ យោងទៅតាមសាជីវកម្មផ្សព្វផ្សាយអូស្រ្តាលី (ABC) អ្នកនាំពាក្យរបស់រដ្ឋមន្ត្រីសុខាភិបាលអូស្រ្តាលី លោក Gregory Andrew Hunt បញ្ជាក់ថាអង្គការ OAIC និងទីភ្នាក់ងារសុខភាពឌីជីថលអូស្ត្រាលីទទួលការណែនាំដើម្បីមើលនីតិវិធីចែករំលែកទិន្នន័យរបស់ HealthEngine ។ សេវាកម្មផ្តល់ការណាត់ជួបគ្រូពេទ្យអនឡាញដ៏ធំបំផុតរបស់អូស្រ្តាលី HealthEngine សូមឱ្យអ្នកប្រើផ្តល់ព័ត៌មានលម្អិតអំពីរោគសញ្ញា និងស្ថានភាពសុខភាពរបស់ពួកគេនៅពេលដែលចង់មើល អ្នកឯកទេសទូទៅ ឬអ្នកឯកទេសខាងវេជ្ជសាស្រ្តផ្សេងទៀត។
វាក៏ស្នើសុំអ្នកប្រើប្រាស់ថាតើពួកគេទទួលបានលក្ខខណ្ឌវេជ្ជសាស្រ្តរបស់ពួកគេតាមរយៈការរងរបួសនៅកន្លែងធ្វើការដែរឬទេ? សេវាកម្មនេះបន្ទាប់មកនៅក្នុងកាលៈទេសៈមួយចំនួនបញ្ជូនទិន្នន័យនេះទៅ Slater និង Gordon ដែលជាក្រុមហ៊ុនច្បាប់សំណងរបួសផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អូស្ត្រាលីដែលបន្ទាប់មកអាចតាមដានអ្នកជំងឺអំពីលទ្ធភាពនៃការផ្តួចផ្តើមសកម្មភាពផ្លូវច្បាប់។
តាមរយៈការរាយការណ៍របស់ ABC បង្ហាញថា Slater និង Gordonទទួលព័ត៌មានអំពីអតិថិជន HealthEngine ចំនួន 200 នាក់ក្នុងមួយខែនៅចន្លោះខែមីនា និងខែសីហាឆ្នាំ 2017 ។ អតិថិជនចំនួន 40 នាក់ក្លាយជាអតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុនច្បាប់តំណាងឱ្យចំនួនទឹកប្រាក់សរុបចំនួន 500,000 ដុល្លារ។ Sharon គឺជាមនុស្សម្នាក់ដែលមានទំនាក់ទំនងជាមួយនាង Slater និង Gordon ។ នាងចែករំលែកបទពិសោធរបស់នាងជាមួយ ABC ថា ពួកគេចង់ដឹងថាតើខ្ញុំបានស្វែងរកដំបូន្មានពីមេធាវីទេ ប៉ុន្តែខ្ញុំធ្លាប់ទេ។ ពួកគេចង់ដឹងពីមូលហេតុហើយបានចាប់ផ្តើមនិយាយអំពីតួលេខដែលខ្ញុំអាចមានសិទ្ធិ។ វាពិតជាគួរឱ្យទុកចិត្តណាស់ – ប៉ុន្តែពួកគេនៅតែប្រកាន់ខ្ជាប់យ៉ាងខ្លាំង។ ខ្ញុំមិនដឹងថាដោយការដាក់អ្វីមួយនៅក្នុង HealthEngine ទេ វានឹងទៅឆ្ងាយជាងអ្នកឯកទេសខាងវេជ្ជសាស្រ្តដែលខ្ញុំកំពុងធ្វើការណាត់ជួប។នៅក្នុងគោលនយោបាយភាពឯកជនរបស់ខ្លួន HealthEngine ពន្យល់ថាវារក្សាសិទ្ធិក្នុងការបញ្ចេញព័ត៌មានជាមួយអ្នកផ្តល់សេវាកម្មរបស់ភាគីទីបីរួមទាំងមេធាវី «ប៉ុន្តែសម្រាប់គោលបំណងនៃការផ្តល់ទំនិញឬសេវាកម្មដល់យើង»។ សេវាកម្មផ្នែកទន់ទាំងនេះមួយចំនួនអនុញ្ញាតឱ្យយើងណែនាំអ្នកពីសេវាកម្ម និងអត្ថប្រយោជន៍មួយចំនួនដែលផ្តល់ជូនដល់អ្នក។ ” សេវាកម្មកក់សរសេរនៅលើ Twitter ថាវាទទួលការយល់ព្រមពីអតិថិជនចំពោះប្រភេទនៃការបញ្ជូនទាំងនេះ នៅលើមូលដ្ឋានជ្រើសរើសដោយប្រើ pop-up window ដើម្បីដំណើរការកក់។
ក្រុមហ៊ុន HealthEngine កត់សម្គាល់នៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា អ្នកដែលមិនចូលខ្លួននៅតែត្រូវអនុញ្ញាតឱ្យប្រើសេវាកម្មកក់របស់ខ្លួន។ ស្របជាមួយ Slater និង Gordon វេទិកាកក់តាមអនឡាញបដិសេធសំណើសំភាសន៍ពី ABC ។ ព័ត៌មាននៃការស៊ើបអង្កេតទាំងនេះកើតឡើងតិចជាងមួយខែបន្ទាប់ពីវាត្រូវបានគេដឹងថាអ្នកបោកប្រាស់បានតម្រង់គោលដៅអតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុនអេឡិចត្រូនិកធ្វើដំណើរតាមសារលួចទិន្នន័យដែលបានរចនាឡើងដើម្បីលួចព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុរបស់ពួកគេ៕
ប្រភព៖