ក្រុមហ៊ុនខ្សែសង្វាក់សណ្ឋាគារជប៉ុនជូនដំណឹងដល់ភ្ញៀវប្រហែល 125000 នាក់អំពីការរំលោភទិន្នន័យ ដែលធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់អ្នកផ្តល់កម្មវិធី software របស់ខ្លួន។ នៅថ្ងៃទី 26 ខែមិថុនា Prince Hotels & Resorts ចេញផ្សាយសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយនៅលើគេហទំព័ររបស់ខ្លួនដោយពន្យល់ថា ប្រព័ន្ធបម្រុងទុកជាភាសាអង់គ្លេស ភាសាចិន សាមញ្ញចិន និងកូរ៉េត្រូវប៉ះពាល់ដោយការចូលដោយគ្មានការអនុញ្ញាត។ ក្រុមហ៊ុនខ្សែសង្វាក់សណ្ឋាគារនេះនិយាយថាឧបទ្ទវហេតុនេះអាចបង្ហាញព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរួមទាំងឈ្មោះ អាសយដ្ឋាន អាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែល និងព័ត៌មានលម្អិត នៃការកក់របស់ភ្ញៀវចំនួន 58,003 នាក់ដែលស្នាក់នៅក្នុងសណ្ឋាគារចំនួន 43 របស់ខ្លួនចន្លោះពីខែឧសភាឆ្នាំ 2017 និងខែមិថុនាឆ្នាំ 2018 ។
វាបង្ហាញថាព្រឹត្តិការណ៍នេះអាចប៉ះពាល់ដល់ការទូទាត់ទិន្នន័យរបស់ភ្ញៀវ 66,960 នាក់ដែលកក់ទុក និងបញ្ជាក់ពីការកក់ទុកតាមរយៈប្រព័ន្ធរបស់ខ្លួនសម្រាប់ភ្ញៀវអន្តរជាតិនៅ 39 ទីតាំងមុនខែសីហា 2017 ។ ដោយសារតែការសរសេរនេះ Prince Hotels & Resorts មិនរកឃើញភស្តុតាងដែលបង្ហាញថាមាននរណាម្នាក់ប្រើប្រាស់ព័ត៌មានមិនត្រឹមត្រូវរបស់ភ្ញៀវទាំងនោះទេ។ វានៅតែចាត់វិធានការដើម្បីជូនដំណឹងទៅគណៈកម្មការការពារព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនដែលជាអង្គភាពរដ្ឋាភិបាលជប៉ុនដែលទទួលខុសត្រូវសម្រាប់ការការពារព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ប្រជាជន។ វាក៏ធានាដល់អតិថិជនផងដែរថាវាមានការប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការចាត់វិធានការណ៍ជាបន្ទាប់ដើម្បីដោះស្រាយហេតុការណ៍នេះ។
ដូចដែលបានដកស្រង់នៅក្នុងសេចក្តីជូនដំណឹងរបស់ខ្លួន “យើងកំពុងធ្វើការយ៉ាងស្វិតស្វាញដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហានេះហើយអាទិភាពរបស់យើងនឹងបន្តធ្វើអ្វីដែលត្រឹមត្រូវសម្រាប់ភ្ញៀវរបស់យើង។ យើងប្តេជ្ញាចែករំលែកព័ត៌មានបន្ថែមស្តីពីការស៊ើបអង្កេតដែលកំពុងបន្ត ជាមួយភ្ញៀវរបស់យើងនៅពេលយើងសិក្សាបន្ថែម។ សណ្ឋាគារនិងរមណីយដ្ឋានឋានសួគ៌បានឱ្យដឹងនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍របស់ខ្លួនថាករណីដែលគ្មាន ការអនុញ្ញាតត្រូវបានធ្វើឡើងនៅ FastBooking ដែលជាអ្នកផ្តល់សេវាកម្មឌីជីថលសម្រាប់សណ្ឋាគារចំនួន 4 ពាន់នៅទូទាំងពិភពលោក។”
ក្រុមហ៊ុន FastBooking រកឃើញការឈ្លានពានចូលទៅក្នុងប្រព័ន្ធរបស់ខ្លួននៅថ្ងៃទី 19 ខែមិថុនា។ ឧបទ្ទវហេតុនេះត្រូវគេគិតថាធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជន និងព័ត៌មានលម្អិតនៃការបង់ប្រាក់នៅសណ្ឋាគារជប៉ុនចំនួន 380 កន្លែងដោយសណ្ឋាគារជាច្រើនទៀតនៅលើពិភពលោកទំនងជាប៉ះពាល់។ FastBooking ឆ្លើយតបដោយទាក់ទងទៅសណ្ឋាគារដែលរងផលប៉ះពាល់ដោយរួមទាំងសណ្ឋាគារ និងរមណីយដ្ឋានឋានសួគ៌ផង និងផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវគំរូមួយដើម្បីជូនដំណឹងដល់ភ្ញៀវដែលរងផលប៉ះពាល់ព្រមទាំងអង្គភាពការពារទិន្នន័យពាក់ព័ន្ធ។ ព័ត៌មាននៃឧបទ្ទវហេតុនេះកើតមានឡើងបន្ទាប់ពីពីរបីសប្តាហ៍បន្ទាប់ពីអ្នកផ្តល់សេវាកម្មផ្នែកធនធានមនុស្សនិយាយថា ការឆ្លងមេរោគអាចនឹងប៉ះពាល់ដល់ទិន្នន័យអ្នកប្រើប្រាស់រួមទាំងពត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន និងព័ត៌មានគណនី។ ឧបទ្ទវហេតុនោះក៏ធ្វើឱ្យមានការភ្ញាក់ផ្អើលទៅលើការលុបចោលទិន្នន័យក្នុងចំណោមអតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់ផងដែរ៕
ប្រភព៖