ក្រុមហ៊ុន Air Canada ព្រមានអតិថិជន 20.000 នាក់ពីការរំលោភបំពានទៅលើកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ

0

ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ Air Canada ប្រកាសនៅថ្ងៃពុធថា ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជនប្រហែលជា 20.000 នាក់ទទួលរងការរំលោភបំពានទិន្នន័យនៅក្នុងកម្មវិធីទូរស័ព្ទរបស់ខ្លួន។ ជាលទ្ធផលក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍និយាយថា ខ្លួនបានចាក់សោរគ្រប់គណនីទាំងអស់ចំនួន 1,7 លាននាក់ រហូតដល់អ្នកប្រើប្រាស់ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពពាក្យសម្ងាត់របស់ពួកគេ។

នៅក្នុងសេចក្តីជូនដំណឹងដល់អតិថិជននៅលើគេហទំព័ររបស់ខ្លួន Air Canada និយាយថា ខ្លួនរកឃើញសកម្មភាពចូលមិនធម្មតារវាងថ្ងៃទី 22 ខែសីហា និងថ្ងៃទី 24 ខែសីហាឆ្នាំ 2018 ។  “ភ្លាមៗយើងចាត់វិធានការដើម្បីរាំងស្ទះការប៉ុនប៉ងទាំងនេះហើយអនុវត្តពិធីសារបន្ថែមដើម្បីការពារប្រឆាំងនឹងការប៉ុនប៉ង ដែលគ្មានការអនុញ្ញាតបន្ថែមទៀត។ ដើម្បីប្រុងប្រយ័ត្នផ្នែកសុវត្ថិភាពបន្ថែម យើងចាក់សោរគណនី គណនីកម្មវិធីចល័តទាំងអស់របស់ Air Canada ដើម្បីការពារទិន្នន័យរបស់អតិថិជនរបស់យើង។ ”

ក្រុមហ៊ុនដែលមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុងម៉ាល់ឌីវដែលជាក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិ ដ៏ធំបំផុតរបស់ប្រទេសកាណាដាប៉ាន់ប្រមាណថាអ្នកប្រើកម្មវិធីប្រហែលមួយភាគរយអាចរងផលប៉ះពាល់ ឬប្រហែលជា 20.000 នាក់។  ទិន្នន័យដែលរំលោភបំពាននេះមានសក្តានុពលរួមមានព័ត៌មានទម្រង់មូលដ្ឋានដូចជាឈ្មោះអ៊ីម៉ែល និងលេខទូរស័ព្ទ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយព័ត៌មានដែលងាយនឹងទទួលរងផលប៉ះពាល់អាចត្រូវប៉ះពាល់ ប្រសិនបើអ្នកប្រើរក្សាទុកវានៅលើកម្មវិធីទូរស័ព្ទរួមបញ្ចូល លេខលិខិតឆ្លងដែន ថ្ងៃខែឆ្នាំកំណើត សញ្ជាតិ កាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់លិខិតឆ្លងដែន ប្រទេសដែលមានលិខិតឆ្លងដែន និងប្រទេសដែលរស់នៅ។

ក្រុមហ៊ុននេះកត់សម្គាល់ថាព័ត៌មានកាតឥណទានត្រូវបានអ៊ីនគ្រីប និងការពារពីការរំលោភបំពាននេះ។ លើសពីនេះគណនី Aircanada.com មិនទទួលរងការប៉ះពាល់ទេ។   ប្រភពពី AirCanada.com របស់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ Air Canada និយាយថាខ្លួនជូនដំណឹងទៅអតិថិជនដែលទទួលរងផលប៉ះពាល់ដោយផ្ទាល់តាមរយៈអ៊ីម៉ែល។  ទន្ទឹមនឹងនេះដែរអ្នកប្រើកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃនៅប្រទេសកាណាដាទាំងអស់ផ្សេងទៀតត្រូវជំរុញឱ្យកំណត់ពាក្យសម្ងាត់របស់ពួកគេ។

ក្រុមហ៊ុននេះនិយាយថាខ្លួនបន្ថែមគោលការណ៍ណែនាំពាក្យសម្ងាត់ដែលប្រសើរឡើងដើម្បីពង្រឹង បន្ថែមនូវវិធានការសុវត្ថិភាព។  ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ Air Canada ចូលរួមជាមួយក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍សំខាន់ៗជាច្រើនផ្សេងទៀតដែលបាត់បង់ជនរងគ្រោះពីការរំលោភបំពានទិន្នន័យនាពេលថ្មីៗនេះ។ កាលពីដើមឆ្នាំនេះក្រុមហ៊ុន Delta រាយការណ៍ថាទិន្នន័យរបស់អតិថិជនត្រូវបានរំលោភបំពានបន្ទាប់ពីឧប្បត្តិហេតុតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណិតមួយដែលពាក់ព័ន្ធនឹងអ្នកផ្គត់ផ្គង់អតិថិជនរបស់ភាគីទីបី។ នៅខែមីនាឆ្នាំ 2017 Virgin America ជូនដំណឹងដល់អតិថិជន និងបុគ្គលិកនៃការចូលដំណើរការដោយគ្មានការអនុញ្ញាតពីព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេផងដែរ៕

ប្រភព៖​

https://www.tripwire.com/state-of-security/latest-security-news/air-canada-mobile-app-breach/

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here