វាមានការវាយប្រហារនៅអាកាសយានដ្ឋានអង់គ្លេសដោយការប្រើប្រាស់អេក្រង់ព័ត៌មានហោះហើរ របស់ខ្លួនដើម្បីជួយសម្រួលអ្នកដំណើរក្នុងការធ្វើដំណើរ។ នៅថ្ងៃទី 13 ខែកញ្ញា ព្រលានយន្តហោះ Bristol ចេញផ្សាយព័ត៌មានថាជើងហោះហើររបស់ខ្លួនកំពុងជួបបញ្ហាបច្ចេកទេស។ រយៈពេល ពីរថ្ងៃក្រោយមកអាកាសយានដ្ឋានណែនាំអ្នកដំណើរឱ្យពិនិត្យ និងឡើងជើងហោះហើរ។ បុគ្គលិកព្រលានយន្តហោះប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធអាស័យដ្ឋានសាធារណៈរបស់ខ្លួនដើម្បីជូនដំណឹងដល់អ្នក ដំណើរ អំពីព័ត៌មានហោះហើរក្នុងអំឡុងពេលនោះ។
ពួកគេក៏ចែករំលែកពត៌មានដោយប្រើប្រាស់ ក្រដាសរាម និង ក្តារខៀន ចែករំលែកដោយអ្នកប្រើ Instagram ម្នាក់។ ព្រលានយន្តហោះប្រកាសនៅថ្ងៃទី 15 ខែកញ្ញា ថាខ្លួនរៀបចំជើងហោះហើរថ្មីទៅកាន់ អេក្រង់ របស់ខ្លួននៅទីតាំងសំខាន់ៗនៅស្ថានីយ។ ក្រុមហ៊ុនក៏អរគុណអ្នកដំណើរចំពោះការយល់ដឹង និង ការអត់ធ្មត់របស់ពួកគេ។ លោក James Gore អ្នកនាំពាក្យរបស់អាកាសយានដ្ឋាន Bristol បាននិយាយថា ការដាច់ចរន្តអគ្គិសនីចេញពីអេក្រង់ព័ត៌មានហោះហើររបស់ខ្លួន ថាជាការវា ប្រហារ ពីសំណាក់មេរោគ ហើយនិយាយថា គ្មានការ បង់ប្រាក់លោះ ត្រូវបានបង់ ដើម្បីជួសជុលទៅលើមុខងារ ទាំងនោះទេ។
ដូចដែលបានដកស្រង់ដោយ BBC News:
យើងជឿជាក់ថាមានការព្យាយាមលើ Internet ដើម្បីកំណត់ទិសដៅផ្នែកប្រព័ន្ធរដ្ឋបាលរបស់យើង ហើយទាមទារឱ្យយើងយកកម្មវិធីមួយចំនួនក្រៅប្រព័ន្ធ Internet ជាវិធានការប្រុងប្រយ័ត្ន រួមទាំងទិន្នន័យ ដែលផ្តល់ទិន្នន័យរបស់យើងសម្រាប់អេក្រង់ព័ត៌មានហោះហើរ។ បញ្ហានោះត្រូវបានធ្វើដើម្បីទប់ស្កាត់បញ្ហា និងចៀសវាងផលប៉ះពាល់បន្ថែមលើប្រព័ន្ធសំខាន់ៗជាច្រើនទៀត។ ការចង្អុលបង្ហាញនេះគឺថានេះគឺជាការប៉ាន់ស្មានជាជាងការវាយប្រហារគោលដៅលើអាកាសយានដ្ឋាន Bristol Airport ។
នេះមិនមែនជាលើកទីមួយទេដែលអាកាសយានដ្ឋានមួយទទួលរងការវាយប្រហារពីមេរោគ។ Boryspil ដែលជាអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិ ដែលមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុង Kiev បានទទួលរងការ ឆ្លងមេរោគ BlackEnergy malware នៅដើមឆ្នាំ 2016 ។ តិចជាងពីរឆ្នាំក្រោយមកវាគឺជាផ្នែកមួយនៃ អង្គការ អ៊ុយក្រែន ជាច្រើន ដែលរាយការណ៍អំពីការឆ្លងមេរោគដំបូងនៃ NotPetya ដែលជាប្រភេទ មេរោគ malware ឆ្លង។ ម៉ាស៊ីននៅជុំវិញពិភពលោកនិងចំណាយប្រាក់រាប់រយលានដុល្លារក្នុងការខាតបង់ប្រាក់ចំណូល។ ដោយសារតែការសរសេរនេះអាកាសយានដ្ឋាន Bristol នៅតែកំពុងធ្វើការដើម្បីស្ដារឡើងវិញនូវ “ការគ្របដណ្តប់ទូលំទូលាយពេញលេញ” នៃអេក្រង់ព័ត៌មានហោះហើររបស់ខ្លួនបន្ទាប់ពីការវាយប្រហារដែលមិនមានឈ្មោះជាផ្លូវការនោះទេ៕
ប្រភព៖