មានការបោកបញ្ជោតជាច្រើនដែលប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទដើម្បីទទួលប្រាក់ ឬព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន ពីបុគ្គលិកបម្រើការងារ។ ការឆបោកមួយក្នុងចំណោមការឆបោកជាច្រើន ដែលហាក់ដូចជា នៅតែ មាននៅក្នុងប្រទេសកាណាដា និងសហរដ្ឋអាមេរិក ដែលភ្នាក់ងារពន្ធដារមានគម្រោងឆបោក។ ទីភ្នាក់ងារគ្រប់គ្រងប្រាក់ចំណូលកាណាដា (CRA) និងទីភ្នាក់ងារចំណូលផ្ទៃក្នុង (IRS) គឺជាជនរង គ្រោះនៃការឆបោកនេះ។
ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ដំណោះស្រាយកើតឡើងថ្មីៗនេះ ទាក់ទង នឹងអ្នកបោក CRA ។ តាមការត្រួតពិនិត្យការបន្លំ CRA គឺស្រដៀងគ្នាទៅនឹងគ្រោងការ IRS ។ ការបោកបញ្ឆោតចាប់ផ្តើមជាមួយនឹងម៉ាស៊ីនស្វ័យប្រវត្តិមួយ ដែលមានឥទ្ធិពលដល់ប្រជាពលរដ្ឋ នៅក្នុងប្រទេស។ វាបង្កើតឱ្យមានជារឿងដោយអះអាងថាបណ្តឹងត្រូវគេដាក់ពាក្យសុំដោយសារតែមិនបង់ពន្ធហើយស្នើសុំការហៅត្រលប់ទៅវិញ។
ដោយសារតែភ័យខ្លាចពាក្យបណ្តឹង បុគ្គល unsuspecting ហៅ scammer ត្រឡប់មកវិញ។ អ្នកឆបោកបន្តប្រើរឿងបន្ទាន់នៃជនរងគ្រោះដែលមានសក្ដានុពលដោយប្រាប់ពួកគេថាមន្រ្តីប៉ូលិស កំពុងមកចាប់ខ្លួនពួកគេ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយនេះគឺជាការកុហក ហើយគ្មាននរណាម្នាក់ដឹងទេ។ អ្នកបោកប្រាស់នៅតែបន្តពន្យល់ថាពាក្យបណ្តឹងនេះអាចត្រូវដោះស្រាយចេញពីតុលាការប្រសិនបើប្រាក់ពួកគេជំពាក់ត្រូវបង់។ ជាអកុសលប្រជាជនកាណាដា និងសហរដ្ឋអាមេរិក ក្លាយជា ជនរងគ្រោះចំពោះប្រភេទនៃគ្រោងការបោកនេះ។
ដំណោះស្រាយខ្លះៗចំពោះរឿងការបន្លំពន្ធ ក្លាយជាការរំខានពិតប្រាកដដោយសារតែប្រព័ន្ធស្វ័យប្រវត្តិនឹងបន្តអំពាវនាវរកមើលជនរងគ្រោះ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយនៅពេលបញ្ហានៅតែកើតមានឡើងបែបនេះមនុស្សជារឿយៗត្អូញត្អែរ។ វាហាក់ដូចជាមនុស្សជាច្រើនត្អូញត្អែរជាញឹកញយនៅក្នុងប្រទេសកាណាដាថានគរបាលប្រទេសកាណាដា (កងរាជអាវុធហត្ថ) និងប៉ូលិសឥណ្ឌាចាប់ផ្តើមធ្វើការជាមួយគ្នា។ ពួកគេចាប់ផ្តើមកំណត់គោលដៅមជ្ឈមណ្ឌលខុសច្បាប់ និងរកឃើញប្រាក់ជាង 100.000 ដុល្លារ។
ឧទាហរណ៍អ្នកហៅអាចនឹងប្រើចារកម្មលេខសម្គាល់អ្នកហៅដើម្បីធ្វើឱ្យវាមើលទៅហាក់បីដូចជាពួកគេជានរណាម្នាក់ផ្សេងទៀត។ អ្នកគួរតែផ្ទៀងផ្ទាត់អ្នកហៅចូលដោយប្រើប្រភេទអត្តសញ្ញាណមួយចំនួន។ ក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនមាន ជម្រើសក្នុងការបង្កើតឃ្លាមួយដើម្បីផ្ទៀងផ្ទាត់អ្នកហៅទូរស័ព្ទ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយប្រសិនបើនរណាម្នាក់ហៅអ្នក និងសួរអ្នកអំពីរឿងដែលអ្នកសង្ស័យនោះ អ្នកគួរតែសួរបញ្ជាក់ពួកគេតាមវិធីផ្សេងទៀត៕
ប្រភព៖
https://www.tripwire.com/state-of-security/latest-security-news/cra-scam/