ការហេគទៅលើសណ្ឋាគារ Marriott ទទួលរងផលប៉ះពាល់អតិថិជនចំនួន 500 លាននាក់

0

កំណត់ត្រានៃអតិថិជនចំនួន 500 លាននាក់នៃក្រុមសណ្ឋាគារ Marriott International ជាប់ ពាក់ព័ន្ធនឹងការរំលោភទិន្នន័យ។ ខ្សែសង្វាក់សណ្ឋាគារនេះនិយាយថាមូលដ្ឋានទិន្នន័យកក់របស់ភ្ញៀវនៅ Starwood របស់ខ្លួន ត្រូវសម្របសម្រួលដោយភាគីដែលគ្មានការអនុញ្ញាត។ វានិយាយថា ការស៊ើបអង្កេតផ្ទៃក្នុង មួយរកឃើញថា អ្នកវាយប្រហារម្នាក់អាចចូលប្រើបណ្តាញផ្កាយរណបចាប់តាំងពីឆ្នាំ 2014 ។

ក្រុមហ៊ុននេះឱ្យដឹងថា ខ្លួននឹងជូនដំណឹងដល់អតិថិជនដែលមានកំណត់ត្រាក្នុងមូលដ្ឋាន ទិន្នន័យ។ Marriott International ទិញ Starwood ក្នុងឆ្នាំ 2016 ដោយបង្កើតជាសណ្ឋាគារ លំដាប់ធំជាងគេបំផុតនៅលើពិភពលោកជាមួយនឹងអចលនទ្រព្យជាង 5.800 អចលនទ្រព្យ។ សណ្ឋាគាររបស់ក្រុមហ៊ុន Starwood រួមមាន សណ្ឋាគារ W, Sheraton, Le Meridien និង Four Points by Sheraton ។

សណ្ឋាគារដែលមានយីហោ Marriott ប្រើប្រព័ន្ធបម្រុងទុកដាច់ដោយឡែកនៅលើ បណ្តាញផ្សេងៗ។ Marriott និយាយថា វាត្រូវជូនដំណឹងដោយឧបករណ៍សន្តិសុខផ្ទៃក្នុង មួយដែលមាននរណាម្នាក់កំពុងព្យាយាមចូលប្រើមូលដ្ឋានទិន្នន័យ Starwood ។ បន្ទាប់ពីការស៊ើបអង្កេតវារកឃើញថា “ក្រុមដែលគ្មានការអនុញ្ញាតចម្លង និងអ៊ិនគ្រីប ព័ត៌មាន” ។ វានិយាយថាវាជឿថាមូលដ្ឋានទិន្នន័យរបស់វាមានកំណត់ត្រាអតិថិជនរហូតដល់ 500 លាននាក់។

សម្រាប់ភ្ញៀវប្រហែល 327 លាននាក់ពត៌មាននេះរួមបញ្ចូល “ការរួមបញ្ចូលគ្នាមួយចំនួន” នៃ: ឈ្មោះ អាសយដ្ឋាន លេខទូរសព្ទ អាស័យ​ដ្ឋាន​អ៊ី​ម៉េ​ល លេខ​លិខិតឆ្លងដែន ព​ត៌​មាន​គណនី ថ្ងៃខែ​ឆ្នាំ​កំណើត ភេទ ព័ត៌មានមកដល់ និងចេញដំណើរ។ វានិយាយថាកំណត់ត្រាមួយចំនួនក៏រួមបញ្ចូលទាំងព័ត៌មានកាតទូទាត់ដែលអ៊ិនគ្រីបដែរ ប៉ុន្តែ វាមិនអាចបដិសេធលទ្ធភាពដែលកូនសោអ៊ិនគ្រីបត្រូវគេលួចនោះទេ។

ក្រុមហ៊ុននេះឱ្យដឹងក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា: «យើងសោកស្តាយយ៉ាងខ្លាំងចំពោះឧបទ្ទវ ហេតុនេះ»។ Marriott រាយការណ៍ពីហេតុការណ៍នេះទៅនឹងការអនុវត្តច្បាប់ និងបន្តគាំទ្រការ ស៊ើបអង្កេតរបស់ពួកគេ។ ក្រុមហ៊ុននេះចាប់ផ្តើមធ្វើការជូនដំណឹងដល់អាជ្ញាធរនិយតកររួចហើយ។ ក្រុមហ៊ុនបង្កើត គេហទំព័រមួយដើម្បីផ្តល់ព័ត៌មានបន្ថែមដល់អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់។ វាក៏នឹងផ្តល់ជូនអតិថិជន នៅសហរដ្ឋអាមេរិក និងបណ្តាប្រទេសមួយចំនួនទៀត ជាវ ដែលមានរយៈពេលមួយឆ្នាំសម្រាប់ សេវាកម្មរកមើលការក្លែងបន្លំ។

នៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយការិយាល័យស្នងការទទួលបន្ទុកព័ត៌មានរបស់ចក្រភពអង់គ្លេស និយាយថា “យើងទទួលរបាយការណ៍ស្តីពីការរំលោភបំពានទិន្នន័យពីក្រុមហ៊ុន Marriott ទាក់ទង នឹងសណ្ឋាគារ Starwood ហើយនឹងធ្វើការសាកសួរ។ ប្រសិនបើមាននរណាម្នាក់មានការព្រួយបារម្ភអំពីរបៀបដែលទិន្នន័យរបស់ពួកគេត្រូវគេ ដោះស្រាយនោះ ពួកគេអាចរាយការណ៍ពីកង្វល់ទាំងនេះដល់យើង។ ”

តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេចប្រសិនបើខ្ញុំមានផលប៉ះពាល់?

Marriott និយាយថា ខ្លួននឹងទាក់ទងអតិថិជនរងផលប៉ះពាល់ ដែលមានអាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែល នៅក្នុងមូលដ្ឋានទិន្នន័យស្នាក់នៅរបស់ក្រុមហ៊ុន Starwood ។ មូលដ្ឋានទិន្នន័យមានពត៌មានលំអិតនៃការកក់ដែលធ្វើឡើងនៅ ឬមុនថ្ងៃទី 10 ខែកញ្ញា ឆ្នាំ 2018 ។ ក្រុមហ៊ុនបង្កើតវេបសាយជំនួយសម្រាប់អ្នកដែលរងផលប៉ះពាល់ហើយក៏កំពុងប្រតិបត្តិការលើ បណ្តាញជំនួយឥតគិតថ្លៃផងដែរ។ សម្រាប់អតិថិជននៅចក្រភពអង់គ្លេសលេខគឺ 0808 189 1065 ។

Marriott មិនប្រាកដថាតើអ្នកវាយប្រហារអាចទទួលព័ត៌មានទូទាត់ ដូច្នេះត្រូវដឹងអំពីប្រតិបត្តិការ គួរឱ្យសង្ស័យណាមួយនៅលើគណនីរបស់អ្នក។ ត្រូវដឹងផងដែរថា ពួកអ្នកបោកប្រាស់អាចនឹងបញ្ជូន អ៊ីម៉ែលធំៗ ដែលធ្វើពុតជាតំណាងក្រុម Marriott។ ក្រុមហ៊ុននេះនិយាយថាខ្លួននឹងមិនបញ្ចូលឯកសារភ្ជាប់នៅក្នុងអ៊ីម៉ែលការជូនដំណឹងរបស់ខ្លួនហើយ នឹងមិនស្នើសុំព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនតាមរយៈអ៊ីម៉ែលទេ។ បើសិនជាសង្ស័យសូមទូរស័ព្ទទៅខ្សែជំនួយ។ ក្រុមហ៊ុននេះកំពុងផ្តល់ជូនអតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់នូវការឆែកមើលសេវាកម្មក្លែងបន្លំរយៈពេលមួយឆ្នាំ។

ការវិភាគ

ដោយលោក Chris Fox អ្នកយកព័ត៌មានបច្ចេកវិទ្យា វាមិនមែនជាការរំលោភបំពានទិន្នន័យធំបំផុត ដែលយើងធ្លាប់ឃើញនោះទេ (ថាកិត្តិយសដ៏គួរឱ្យសង្ស័យនោះទៅ Yahoo!) ប៉ុន្តែវាប្រាកដជានៅ ទីនោះជាមួយអ្វីដែលអាក្រក់បំផុត។ មិនត្រឹមតែមានកំណត់ត្រាអតិថិជនរហូតដល់ 500 លាននាក់ ដែលចូលប្រើ និងអាចចម្លងនោះទេ ប៉ុន្តែអ្នកវាយប្រហារចូលប្រើប្រាស់ដោយគ្មានការ អនុញ្ញាត ចាប់តាំងពីឆ្នាំ 2014 ។ ហើយទោះបីជាព័ត៌មានកាតទូទាត់ត្រូវអ៊ិនគ្រីបក៏ដោយក្រុមហ៊ុនគិតថាគន្លឹះអាចត្រូវលួច។ និយ័តករទិន្នន័យរបស់ចក្រភពអង់គ្លេសបញ្ជាក់ថាខ្លួនកំពុងស៊ើបអង្កេតហើយដូច្នេះការគំរាម កំហែងនៃការពិន័យ GDPR ដ៏គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍។

បើទោះបីជាទីស្នាក់ការកណ្តាលរបស់ក្រុមហ៊ុន Marriott ស្ថិតនៅអាមេរិក វាត្រូវគោរពតាមច្បាប់ GDPR របស់សហភាពអឺរ៉ុប នៅពេលដោះស្រាយ ជាមួយពលរដ្ឋនៅក្នុងសហភាពអឺរ៉ុបក៏ដោយ។ វិធីដែលវាបង្ហាញពីការរំលោភបំពាននេះជូន ដំណឹងដល់អតិថិជន និងសេវាត្រួតពិនិត្យការក្លែងបន្លំពិតជានឹងជួយបុព្វហេតុរបស់ខ្លួន។ ប៉ុន្តែ ICO និងនិយតករអន្តរជាតិដទៃទៀតអាចគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនយឺតយ៉ាវក្នុងការធ្វើសកម្មភាព។  ជាមួយ នឹងការរំលោភបំពានទិន្នន័យធំ ៗ ត្រូវដឹងថា ជនបោកប្រាស់អាចផ្ញើអ៊ីមែល ដែលអះអាងថា មកពីក្រុម Marriott។ ខ្សែសង្វាក់សណ្ឋាគារនិយាយថា ខ្លួននឹងមិនផ្ញើអ៊ីម៉ែលការជូនដំណឹងណាមួយ ដែលមានឯកសារ ភ្ជាប់ទេ ហើយនឹងមិនស្នើសុំព័ត៌មានណាមួយពីអតិថិជនរបស់ខ្លួនតាមអ៊ីម៉ែលឡើយ៕

ប្រភព៖

https://www.bbc.com/news/technology-46401890

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here