Dell.com ធ្វើការ Reset នូវពាក្យសម្ងាត់ឲ្យអតិថិជនទាំងអស់បន្ទាប់ពីមានការវាយប្រហារតាមអ៊ីនធើណិត (Cyber Attack)

0

Dell កំណត់ពាក្យសម្ងាត់ឡើងវិញ សម្រាប់គណនីទាំងអស់នៅលើហាងអេឡិចត្រូនិចរបស់ខ្លួន ដែលមានរយៈពេល 5 ថ្ងៃ បន្ទាប់ពីវារកឃើញ និងបញ្ឈប់ពួក ហេគឃ័រ ដែលព្យាយាមលួចទិន្នន័យ របស់អតិថិជន។ អ្នកផលិតកុំព្យូទ័រមិនប្រាប់អតិថិជនអំពីការវាយប្រហារនេះទេពេលវាបង្ខំឱ្យពាក្យសម្ងាត់នេះត្រូវកំណត់ឡើងវិញ។

ក្រុមហ៊ុន Dell និយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយនៅថ្ងៃទី 9 ខែវិច្ឆិកា ថា អ្នកលក់រកឃើញ និងបញ្ឈប់ពួក ហេគឃ័រ ដែលរំលោភបំពានបណ្តាញរបស់ខ្លួន និងកំពុង ព្យាយាមលួចទិន្នន័យរបស់អតិថិជន។ ក្រុមអ្នកស៊ើបអង្កេតរកឃើញភ័ស្តុតាងដែលថាក្រុមចោរទាំងនោះទទួលជោគជ័យនោះទេ ប៉ុន្តែមិនបញ្ជាក់ពីលទ្ធភាពដែលថាពួកគេលួចទិន្នន័យមួយចំនួននោះទេ។

Dell និយាយ ថា ពួកគេគ្រាន់តែស្វែងរកឈ្មោះអតិថិជន អាស័យដ្ឋានអ៊ីម៉ែល និងពាក្យសម្ងាត់រារាំងប៉ុណ្ណោះ។ ការ រំលោភបំពាននេះកើតឡើងនៅពេលដែលក្រុមហ៊ុនជាច្រើនត្រូវត្រួតពិនិត្យយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ពីនិយតករទូទាំងពិភពលោកដើម្បីផ្តល់ការលួចទិន្នន័យយ៉ាងរហ័ស និងត្រឹមត្រូវ។

សហភាព អឺរ៉ុបអនុវត្តបទបញ្ជាឯកជនថ្មីដ៏តឹងរ៉ឹងកាលពីខែឧសភាដែលដាក់ទណ្ឌកម្មអ្នករំលោភបំពានដែលមានប្រាក់ពិន័យរហូតដល់ 20 លានអឺរ៉ូ (23 លានដុល្លារអាមេរិក) ឬ 4 ភាគរយ នៃប្រាក់ចំណូល សកល។ យោងតាមប្រភពព័ត៌មានឱ្យដឹងថា ក្រុមហ៊ុន Dell កំណត់ថា មិនមានតម្រូវការបទ បញ្ញត្តិ ឬច្បាប់ដែលបង្ហាញពីឧបទ្ទវហេតុនោះទេ ប៉ុន្តែសម្រេចចិត្តទៅមុខ “ជាមួយនឹងទំនុកចិត្ត របស់អតិថិជន” ។

ក្រុមហ៊ុន Dell បដិសេធមិននិយាយពីចំនួនគណនីដែលត្រូវរងផល ប៉ះពាល់នោះទេ ប៉ុន្តែនិយាយថា ព័ត៌មានទូទាត់ និងលេខសន្តិសុខសង្គមមិនត្រូវកំណត់ គោលដៅទេ។ ក្រុមហ៊ុន Dell និយាយថាខ្លួនរាយការណ៍បញ្ហានេះទៅនឹងការអនុវត្តច្បាប់។ អ្នកតំណាង ការិយាល័យស៊ើបអង្កេតសហព័ន្ធមិនអាចទាក់ទងភ្លាមៗដើម្បីសុំការបំភ្លឺទេ៕

ប្រភព៖https://sg.channelasia.tech/article/650223/dell-com-resets-all-customer-passwords-after-cyber-attack/

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here