ឯកសារខាងក្នុងរបស់ហ្វេសប៊ុកបង្ហាញថា ក្រុមហ៊ុននេះផ្តល់សិទ្ធិឱ្យចូលប្រើប្រាស់ទិន្នន័យរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ខ្លួនទៅកាន់កក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាយក្សធំៗដូចជា Amazon, Apple, Microsoft, Netflix, Spotify និង Yandex ។ ការចូលប្រើទិន្នន័យរួមមានសារឯកជនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ និងដើម្បីមើលឈ្មោះ ព័ត៌មានលម្អិតអំពីបញ្ជីឈ្មោះ និងសកម្មភាពរបស់មិត្តភក្តិរបស់ពួកគេ។
ឯកសារផ្ទៃក្នុងហ្វេសប៊ុកដែលទទួលដោយ The New York Times ត្រូវបង្កើតឡើងដោយប្រព័ន្ធផ្ទៃក្នុងរបស់ក្រុមហ៊ុននៅក្នុងឆ្នាំ 2017 ។ ឯកសារផ្ទៃក្នុងនេះមានព័ត៌មានលំអិតនៃភាពជាដៃគូដែលមានស្រាប់ដែលផ្តល់នូវរូបភាពពេញលេញបំផុតនៃការអនុវត្តក្នុងការចែករំលែកទិន្នន័យរបស់ក្រុមហ៊ុនបណ្តាញសង្គមយក្សនេះ។
យុទ្ធនាការចែករំលែកទិន្នន័យនេះគឺដើម្បីទទួលអត្ថប្រយោជន៍ទៅវិញទៅមកចំពោះការរីកចម្រើនរបស់ហ្វេសប៊ុក ហើយក្រុមហ៊ុននេះទទួលអ្នកប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើន ហើយវាក៏មានប្រភពចំណូលខ្ពស់ពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ខ្លួន។ ហ្វេសប៊ុកជួបប្រទះការរំលោភបំពានទិន្នន័យកាលពីខែកញ្ញាឆ្នាំមុនដែលប៉ះពាល់ដល់អ្នកប្រើប្រាស់រហូតដល់ 50 លាននាក់ ហើយក្រុមហ៊ុននេះក៏ប្រឈមមុខទៅនឹងឧប្បត្តិហេតុសន្តិសុខសុវត្ថិភាពជាច្រើនផ្សេងទៀតផងដែរ។
យោងតាមរបាយការណ៍របស់កាសែត New York Times អោយដឹងថា ឯកសារ និងការសម្ភាសន៍ជាមួយអតីតបុគ្គលិក 50 នាក់របស់ Facebook និងដៃគូសហការរបស់ខ្លួនបង្ហាញថា Facebook អនុញ្ញាតឱ្យក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនចូលប្រើទិន្នន័យទោះបីជាមានការការពារក៏ដោយ។ ក្រុមហ៊ុនជាង 150 ទទួលផលប្រយោជន៍ហើយភាគច្រើននៃក្រុមហ៊ុនទាំងនោះគឺជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យារួមទាំងក្រុមហ៊ុនលក់រាយ និងគេហទំព័រកម្សាន្តអនឡាញប៉ុន្តែក៏មានក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្ត និងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយផងដែរ។ លោក Steve Satterfield នាយកផ្នែកឯកជនភាព និងគោលនយោបាយសាធារណៈរបស់ហ្វេសប៊ុកនិយាយថាគ្មានភាពជាដៃគូណាមួយរំលោភលើសិទ្ធិឯកជនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ឬ កិច្ចព្រមព្រៀង F.T.C. នោះទេ៕

ប្រភព៖
https://gbhackers.com/facebook-gave-data-access-to-tech-giants/