យោងតាមរបាយការណ៍ថ្មីមួយឱ្យដឹងថា វិស័យហ្គេមវីដេអូមានចំនួនជាងពាក់កណ្តាលនៃទីផ្សារកម្សាន្តទាំងមូលរបស់អង់គ្លេស។ សមាគមន៍អ្នកកម្សាន្ត (ERA) ឱ្យដឹងថា ឧស្សាហកម្មនេះមានតម្លៃ ៣.៨៦ លានផោន (៤.៨៥ ពាន់លានដុល្លារ) ពោលគឺច្រើនជាងទ្វេដងក្នុងឆ្នាំ២០០៧ ។ នេះធ្វើឱ្យវាកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាពជាងវីដេអូនិងចំរៀងរួមបញ្ចូលគ្នាទៅទៀត។
ជ័យជម្នះនេះគឺដោយសារហ្គេមចំនួន ៣ គឺ Fifa 19, Red Dead Redemption 2 និង Call of Duty: Black Ops 4 ។ ទីផ្សារហ្គេមកំពុងរីកចម្រើនបើទោះបីជាកុងសូលរូបវិទ្យា និងទីផ្សារហ្គេមPC ធ្លាក់ចុះបន្តិចក្នុងឆ្នាំ ២០១៨ ហើយឌីជីថលក៏មានកំណើនតិចតួចត្រឹម ១២.៥% ។ លោក Kim Bayley អគ្គនាយកប្រតិបត្តិរបស់ ERA មានប្រសាសន៍ថា: “ឧស្សាហកម្មហ្គេមមានប្រសិទ្ធភាពមិនគួរឱ្យជឿជាក់ក្នុងការទាញយកអត្ថប្រយោជន៍នៃបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលដើម្បីផ្តល់នូវទម្រង់ថ្មីនៃការកម្សាន្ត។ វាកំពុងតែពង្រីកខ្លួនធំជាងគេ ទោះបីវាជាវិស័យដែលក្មេងជាងគេក្នុងចំណោមវិស័យទាំងបីក៏ដោយ។ ”
ការប្រកួតចំនួនបីប្រកួតគឺ Fifa 19, Red Dead Dead Redemption 2 និង Call of Duty: Black Ops 4 ដែលលក់ 1 លានគ្រឿងក្នុងចក្រភពអង់គ្លេសក្នុងឆ្នាំ 2018 ។ តួលេខនេះមិនរាប់បញ្ចូលភាពជោគជ័យនៃហ្គេមទូរស័ព្ទចល័តនិងហ្គេមឥតគិតថ្លៃដូចជា Fortnite ដែលមានអ្នកលេងជាង ២00 លាននាក់នៅជុំវិញពិភពលោក។
ការកំសាន្តផ្សារធំៗ
លោក Piers Harding-Rolls ប្រធានផ្នែកស្រាវជ្រាវហ្គេមនៅ IHS Markit មានប្រសាសន៍ថា: “ក្នុងអំឡុងពេលប្រាំឆ្នាំចុងក្រោយនេះ វិស័យហ្គេមទទួលផលប្រយោជន៍យ៉ាងខ្លាំងពីការអនុម័តកម្មវិធីហ្គេមនៅលើឧបករណ៍ឆ្លាតវៃនិងការផ្លាស់ប្តូរពីការចែកចាយដោយដៃទៅជាការចែកចាយឌីជីថលដែលជាផ្នែកមួយក្នុងការបង្កើតទីផ្សារ ដូចជាហ្គេមកុងសូលជាដើម។
“បច្ចុប្បន្នហ្គេមគឺជាទីផ្សារដ៏ធំហើយជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់នៃវិស័យកម្សាន្ត”។ លោកបន្ថែមថា: “ការលូតលាស់ត្រូវជំរុញដោយឥទ្ធិពលនៃមាតិការដោយឥតគិតថ្លៃនិងការបង្កើតច្បាប់ក្នុងហ្គេមដែលពង្រីកការអនុម័តហ្គេម ប៉ុន្តែក៏លុបចោលការចំណាយសម្រាប់អ្នកលេងល្បែងទាំងនោះដែលពិតជាចូលរួមនៅក្នុងបទពិសោធន៍។ ភាពបត់បែននៃមាតិកាអន្តរកម្មមានន័យថាវាមានលក្ខណៈពិសេសតែមួយគត់ដែលវាអាចត្រូវរកប្រាក់តាមវិធីនេះដែលជាគុណប្រយោជន៍លើការកំសាន្តដទៃទៀត” ៕
ប្រភព៖