ក្រុមហ៊ុន Facebook បានបង្ហាញពីការផ្លាស់ប្តូរ បណ្តាញសង្គមស្នូលរបស់ខ្លួន ដោយអនុវត្តជំហានជាក់ស្តែង ជាលើកដំបូងដើម្បីផ្លាស់ប្តូរ ខ្លួនឯងទៅជាក្រុមហ៊ុនផ្ញើសារ និងពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចឯកជន ដោយក្រុមហ៊ុនព្យាយាម ផ្លាស់ប្តូររឿងអាស្រូវ ខណៈចំពេលកំពុងទាញយកប្រភព ចំណូលថ្មីយោងតាមការចេញផ្សាយ ពីគេហទំព័រជប៉ុនធូដេ។
នាយកប្រតិបត្តិលោក Mark Zuckerberg បានបង្ហាញពីការរចនាថ្មី សម្រាប់បណ្តាញសង្គមដ៏ធំបំផុត របស់ពិភពលោកដែល បានបដិសេធព័ត៌មានរបស់ខ្លួន ហើយបានបង្ហាញកម្មវិធី ផ្ញើសាររបស់ខ្លួនទីផ្សារអនឡាញ និងគេហទំព័រតាមតម្រូវការ។
ក្រុមហ៊ុននេះក៏បានដាក់ចេញ នូវលក្ខណៈពិសេសក្នុងគោលបំណង លើកទឹកចិត្តអ្នកប្រើប្រាស់ ឲ្យធ្វើអន្តរកម្មជាមួយនឹងរង្វង់ សង្គមជិតស្និទ្ធក៏ដូចជាអាជីវកម្ម ដូចជាជម្រើស “កម្សាន្តសម្ងាត់” សម្រាប់ Facebook Dating និងឧបករណ៍សម្រាប់ការណាត់ជួប។
លោក Zuckerberg កាលពីខែមីនាបានសន្យា ផ្លាស់ប្តូរក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ សង្គមតាមការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដោយសារតែវាស្ថិតនៅក្រោម ការត្រួតពិនិត្យលើការ ឃោសនាលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ និងភាពឯកជនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។ ចំណីព័ត៌មានរបស់ Facebook នៅតែបន្តទាក់ទាញការ ប្រាក់ដុល្លារប៉ុន្តែកំណើនអ្នកប្រើប្រាស់ នៅតាមទីផ្សារដែលរកចំណូល បានច្រើនបំផុតបានធ្លាក់ចុះ ៕
