កំណត់ត្រាវេជ្ជសាស្ត្រជាច្រើនរបស់មន្ត្រីអ៊ីស្រាអែលគឺស្ថិតក្នុងចំណោមទិន្នន័យដែលត្រូវបានគេរាយការណ៍ថាបានបែកធ្លាយតាមអ៊ីនធឺរណិតបន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងមួយត្រូវបានគេលួច ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុននេះបានបដិសេធចំពោះការទាមទាររបស់អ្នកវាយប្រហារតាមអ៊ីនធឺរណិតដើម្បីប្រគល់ប្រាក់លោះជិត ១ លានដុល្លារនៅក្នុង Bitcoin ។
ក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងអ៊ីស្រាអែលឈ្មោះ Shirbit ដែលត្រូវបានគេលួចចូលកាលពីថ្ងៃអង្គារបានច្រានចោលសំណើរបស់ក្រុម Black Shadow ដែលបានគំរាមលក់ទិន្នន័យរបស់ក្រុមហ៊ុនតាមអ៊ីនធឺរណិតលើកលែងតែខ្លួនទទួលបានប្រាក់សំណងចំនួន ៥០ Bitcoin (៩៥០,០០០ ដុល្លារ) ក្នុងរយៈពេល ២៤ ម៉ោង។
ទិន្នន័យដែលត្រូវបានគេលួចចូលកាលពីថ្ងៃសុក្រត្រូវបានគេរាយការណ៍ថារួមមានកំណត់ត្រាវេជ្ជសាស្ត្ររបស់អតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុន Shirbit រួមទាំងមន្ត្រីអ៊ីស្រាអែលក៏ដូចជាការស្កេនអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ និងប័ណ្ណបើកបររបស់អ្នកបើកបរជាច្រើនថែមទៀត។
សារ Telegram មួយមកពី Black Shadow កាលពីថ្ងៃសុក្របាននិយាយថា Shirbit បានបដិសេធមិនបង់ថ្លៃលោះទេ។ ក្រុមហ៊ុននេះក៏បានបញ្ជាក់ពីការបដិសេធរបស់ខ្លួនចំពោះតំរូវការដោយនិយាយថាខ្លួននឹងមិនចុះចាញ់នឹងការគំរាមកំហែងឡើយ។ យោងតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយអ៊ីស្រាអែលនោះ ក្រុម Black Shadow បានព្រមានថាខ្លួននៅតែមានព័ត៌មានរាប់សិបតេរ៉ាប៊ីដើម្បីលេចធ្លាយហើយថែមទាំងបានចេញនូវការថតរូបអេក្រង់ដែលបង្ហាញថាខ្លួនបានចរចាជាមួយសមាជិកបុគ្គលិកនៅក្រុមហ៊ុន Shirbit ផងដែរ។
ការស៊ើបអង្កេតលើការវាយប្រហារតាមអ៊ីនធឺរណិតត្រូវបានធ្វើឡើងដោយនាយកផ្នែកសុវត្ថិភាពជាតិរបស់ប្រទេសអ៊ីស្រាអ៊ែលនិងអាជ្ញាធរទីផ្សារមូលធនខណៈពេលដែលក្រុមហ៊ុនបាននិយាយថាខ្លួនកំពុងធ្វើការជាមួយ“ អ្នកជំនាញអ៊ីនធឺណិត” និងមន្ត្រីរដ្ឋាភិបាលជុំវិញការលួចស្តាប់ផងដែរ។ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយអំពីការហេគនេះថា“ ក្រុមហ៊ុន Shirbit កំពុងតែធ្វើការហើយនឹងបន្តធ្វើការដើម្បីឈានដល់ដំណោះស្រាយល្អបំផុតជាមួយនឹងការខូចខាតកម្រិតអប្បបរមាដល់អតិថិជនជាច្រើនរបស់ខ្លួនផងដែរ។
ក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងក៏បាននិយាយផងដែរថាក្រុមអ្នកជំនាញសន្តិសុខដែលខ្លួនបានពិគ្រោះយោបល់បានធ្វើការសន្និដ្ឋានថាការវាយប្រហារនេះគឺជាស្នាដៃរបស់ក្រុមនិកាយនិយមដែលមានការចាប់អារម្មណ៍ក្នុងការបង្កើត“ ភេរវកម្មតាមអ៊ីនធឺរណិត” ជាជាងការចំណេញផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុដ៏មានសក្តានុពលនៃការលោះ ឬការលក់ទិន្នន័យដែលលួចបាននេះ។
ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយអំពីការ hack នេះថា“ Shirbit កំពុងតែធ្វើការហើយនឹងបន្តធ្វើការដើម្បីឈានដល់ដំណោះស្រាយល្អបំផុតជាមួយនឹងការខូចខាតអប្បបរមាដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួន” ។