ក្រុមហ៊ុន BMW បានបង្កើតមជ្ឈមណ្ឌលទិន្នន័យមួយជាមួយសេវាកម្មក្លោដកុំព្យូទ័ររបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ដែលជាសញ្ញាបង្ហាញពីរបៀបដែលក្រុមហ៊ុនកំពុងប្រើប្រាស់“ ទិន្នន័យធំ” កាន់តែច្រើនដើម្បីព្យាយាមបង្កើនប្រសិទ្ធភាពក្នុងការប្រើប្រាស់របស់ខ្លួន។
លោក Kai Demtroder អនុប្រធានផ្នែកផ្លាស់ប្តូរទិន្នន័យនៅក្រុមហ៊ុន BMW បានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងចង់ផ្លាស់ប្តូរពីការសម្រេចចិត្តដែលជំរុញដោយចលនាទៅជាការសម្រេចចិត្តដែលជំរុញដោយទិន្នន័យ។ យើងមានអ្នកវិទ្យាសាស្ត្រទិន្នន័យពីរបីរយនាក់នៅក្រុមហ៊ុន BMW ប៉ុន្តែគោលបំណងគឺដើម្បីធ្វើឱ្យទិន្នន័យអាចចូលដំណើរការបានសម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នា”
លោក Demtroder បាននិយាយថា“ មជ្ឈមណ្ឌលទិន្នន័យក្លោដ” របស់ក្រុមហ៊ុន BMW បានបង្ហាញពីតម្លៃរបស់វានៅពេលដែលជំងឺរាតត្បាតគ្របដណ្តប់ដោយមេរោគកូវីដ ១៩ បានចាប់ផ្តើមជះឥទ្ធិពលដល់ផលិតកម្មរថយន្តនៅនិទាឃរដូវនេះ។ បន្ថែមពីនេះទៀតដោយសារទិន្នន័យពីក្រុមហ៊ុន Amazon Web Services (AWS) នោះ វាបានអនុញ្ញាតឱ្យក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តអាឡឺម៉ង់ដឹងថារោងចក្រផ្គត់ផ្គង់ណាមួយមានបញ្ហា។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ នេះគឺជាករណីច្បាស់ដែលយើងមានទិន្នន័យទាំងអស់ហើយយើងអាចប្រើវាភ្លាមៗដើម្បីឆ្លើយតបនឹងវិបត្តិនេះ” ។ ក្រុមហ៊ុន BMW និង AWS បានធ្វើការជាមួយគ្នាចាប់តាំងពីឆ្នាំ ២០១៥ ហើយបានចំណាយពេលមួយឆ្នាំកន្លះរួមគ្នាដើម្បីអភិវឌ្ឍមជ្ឈមណ្ឌលទិន្នន័យរបស់ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្ត។ និយោជិក BMW រហូតដល់ ៥០០០ នាក់ក៏នឹងត្រូវបានបណ្តុះបណ្តាលឱ្យប្រើបច្ចេកវិទ្យា AWS ដើម្បីប្រើប្រាស់ទិន្នន័យបានកាន់តែប្រសើរ។
មជ្ឈមណ្ឌលនេះនឹងប្រើប្រាស់បញ្ញាសិប្បនិម្មិត និង machine learning ដើម្បីព្យាករណ៍ពីតំរូវការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់រថយន្ត BMW ដូច្នេះក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តអាចបញ្ជាទិញគ្រឿងបន្លាស់ត្រឹមត្រូវពីអ្នកផ្គត់ផ្គង់គោរពតាមបទប្បញ្ញត្តិឆ្លងកាត់ទីផ្សារផ្សេងៗគ្នា និងពិនិត្យដោយស្វ័យប្រវត្តិនូវតម្រូវការដែលត្រូវការដើម្បីរចនាយានយន្តថ្មីផងដែរ។ យោងតាមក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវទីផ្សារ MarketsandMarkets បានឱ្យដឹងថាទីផ្សារពិភពលោកសម្រាប់សេវាកម្មផ្ទុកពពកត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងកើនឡើងពី ៥០,១ ពាន់លានដុល្លារនៅឆ្នាំនេះដល់ ១៣៧,៣ ពាន់លានដុល្លារនៅឆ្នាំ ២០២៥ ។
កាលពីសប្តាហ៍មុននេះ អ្នកឯកទេសបច្ចេកវិទ្យាកាណាដារបស់ក្រុមហ៊ុន BlackBerry និង AWS បាននិយាយថាពួកគេបានបង្កើតកម្មវិធីសូហ្វវែរដែលមានមូលដ្ឋានលើក្លោដដែលត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីជួយដល់ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្ត និងអ្នកផ្គត់ផ្គង់ស្តង់ដារទិន្នន័យរថយន្ត៕