Facebook បង្កើត​នូវ Tool សម្រាប់​អ្នក​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ដើម្បី​ដោះស្រាយ​លើ​មាតិកា​ដែលមាន​គ្រោះថ្នាក់

0

នៅ​ថ្ងៃ​សុក្រ ទី៣០  ខែមករា ឆ្នាំ២០២១ ក្រុមហ៊ុន Facebook Inc ប្រកាសថា ក្រុមហ៊ុន​នឹង​ចាប់ផ្តើម​អភិវឌ្ឍ​មុខងារ​““topic exclusion controls” (ការ​គ្រប់​គ្រប់គ្រង​លើ​ប្រធានបទ) នៅលើ​វេទិកា​របស់ខ្លួន​ដើម្បី​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​នូវ​សមត្ថភាព​កាន់តែច្រើន​ក្នុងការ​កាត់​មាតិកា​មួយចំនួន​ចេញ​មិន​ឲ្យ​បង្ហាញឡើង​នៅក្បែរ​ផ្ទាំង​ពាណិជ្ជកម្ម​របស់​ពួកគេ។

ការប្រកាស​នេះ​ធ្វើឡើង​ក្រោយពី​មាន​ក្រុមហ៊ុន​ជាច្រើន​រួមមាន​ទាំង​ក្រុមហ៊ុន​កូកាកូឡា និង​ក្រុមហ៊ុន Starbucks Corp បានធ្វើ​ពហិការ​មិន​ប្រើប្រាស់​បណ្តាញ​សង្គម Facebook នៅ​ខែកក្កដា ដោយសារតែ​ក្រុមហ៊ុន Facebook ពុំបាន​ចាត់​វិធានការណ៍​គ្រប់គ្រាន់​ដើម្បី​ទប់ស្កាត់​ការ​ផុស​ពី​ភាព​ស្អប់ខ្ពើម​នៅលើ​គេហទំព័រ​របស់​ពួកគេ ក្រោយពី​មរណភាព​របស់​ជនជាតិ​អាមេរិកកាំង​ស្បែក​ខ្មៅ​លោក George Floyd។

អ្នក​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​បាន​ត្អូញត្អែរ​អស់​រយៈពេល​ជាច្រើន​ឆ្នាំ​ថា ក្រុមហ៊ុន​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គមធំៗមាន​ចំនួន​តិចតួច​ណាស់​ដែល​បាន​ចាត់វិធានការ​ទប់ស្កាត់​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ដែល​លោត​មក​ស្តីពី​កា​និយាយ​ស្អប់ ការផ្សាយ​ព័ត៌មាន​ក្លែងក្លាយ និង​មាតិកា​ដែល​បង្ក​គ្រោះថ្នាក់​ផ្សេងទៀត។ នៅ​ខែកញ្ញា ក្រុមហ៊ុន Facebook ក្រុមហ៊ុន YouTube និង​ក្រុមហ៊ុន Twitter  បាន​ចុះ​កិច្ចព្រមព្រៀង​ជាមួយ​អ្នក​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្មធំៗដើម្បី​ទប់ស្កាត់​មាតិកា​ដែល​បង្ក​គ្រោះថ្នាក់​តាម​អ៊ី​ន​ធឺរ​ណិ​ត។

ក្រុមហ៊ុន Facebook អះអាង​នៅ​ថ្ងៃ​សុក្រ ទី២៩ ខែមករា​ថា ការគ្រប់គ្រង​ថ្មី​នឹង​ជួយ​អ្នក​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​កំណត់​របៀប​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​របស់​ពួកគេ​នៅលើ Facebook News Feed។ ក្រុមហ៊ុន​បន្ថែមថា ក្រុមហ៊ុន​ចាប់ផ្តើម​ធ្វើការ​សាកល្បង​លើ​ការគ្រប់គ្រង​ជាមួយ​ក្រុម​អ្នក​ផ្សព្វផ្សាយ​តូច​មួយ​ដោយ​នោះ​គឺជា​ដំណើរការ​មួយ​ដែល​ត្រូវការ​រយៈពេល​ប្រហែល​មួយឆ្នាំ​ដើម្បី​បញ្ចប់៕

ប្រែ​សម្រួល៖ ប៉ោក លក្ខិណា

ប្រភពព័ត៌មាន Reuters ចុះផ្សាយ​ថ្ងៃទី២៩ ខែមករា ឆ្នាំ២០២១

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here