នៅពេលដែលស្ថាបនិកនៃក្រុមទាហានជើងចាស់គ្រីស្ទានម្នាក់ព្យាយាមបញ្ចូលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមរយះ YouTube សម្រាប់អង្គការរបស់គាត់ គាត់បានទទួលការបដិសេធមួយដែលប្រាប់គាត់ថាពាក្យថា “គ្រីស្ទាន” មិនត្រូវបានទទួលយកនៅក្រោមគោលនយោបាយផ្ដោតគោលដៅលើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនោះទេ។លោក Chad Robichaux ស្ថាបនិកនៃមូលនិធិ Mighty Oaks ដែលជាក្រុមសប្បុរសធម៌ដែលជួយអតីតយុទ្ធជន បានបង្ហាញក្នុង Twitter ជាមួយនឹងរូបថតអេក្រង់ដែលរៀបរាប់លម្អិតអំពីការជួបបញ្ហារបស់គាត់ជាមួយក្រុមហ៊ុន Youtube។
លោក Robichaux បានប្រាប់លោក Faithwire នៅក្នុងបទសម្ភាសន៍មួយថា “នេះគឺជាលើកទីមួយហើយដែលយើងបានឃើញរឿងនេះ” ។ ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានម៉ោងក្រោយពីការប្រកាសរបស់ Robichaux ក្រុមហ៊ុន YouTube បានព្យាយាមពន្យល់ពីស្ថានការណ៍នៅក្នុង Tweet របស់ខ្លួន។”យើងដឹងថាជំនឿសាសនាមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួនដូច្នេះយើងមិនអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មកំណត់គោលដៅអ្នកប្រើប្រាស់ដោយផ្អែកលើសាសនានោះទេ”។
អតីតទាហានជើងចាស់រូបនេះបានដកខ្លួនចេញវិញដោយអះអាងថាសេចក្តីថ្លែងការណ៍របស់ក្រុមហ៊ុនគឺមិនពិតទេ ដោយគាត់បានប្រើពាក្យគន្លឹះដដែលនៅក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមុនៗ ដោយមិនមានបញ្ហា“ អស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំ” ។ លើសពីនេះទៅទៀតគាត់បានអះអាងថានៅពេលគាត់ព្យាយាមដាក់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដដែល ប៉ុន្តែជាមួយពាក្យគន្លឹះ“ មូស្លីម” (Muslim) ជំនួសវិញ បែរជាមិនមានបញ្ហា។
“ យើងបានដំណើរការការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាមួយពាក្យគន្លឹះ“ គ្រីស្ទាន” អស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំមកហើយ។ នៅឆ្នាំនេះយើងទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ ១៥០,០០០ លើពាក្យនោះនៅក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់យើង។ “យើងបានផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដូចគ្នាជាមួយពាក្យគន្លឹះ “មូស្លីម” ហើយវាត្រូវបានយល់ព្រមប៉ុន្តែពាក្យ “គ្រីស្ទាន” បែរជាមិនមានទៀតទេ។
ទោះយ៉ាងណាបន្ទាប់ពីនិយាយជាមួយ Google លោក Robichaux ត្រូវបានគេប្រាប់ថានេះជាគោលការណ៍ថ្មី។ ក្រុមហ៊ុន Google មិនទាន់ធ្វើអត្ថាធិប្បាយជាសាធារណៈលើបញ្ហានេះនៅឡើយទេ។
ប្រភព ៖
https://www.rt.com/news/465100-christian-keyword-unacceptable-youtube-ad/