អ៊ីម៉ែលឆបោកស្នើឱ្យអតិថិជនធ្វើការទូទាត់ប្រាក់ដែលមិនទាន់ទូទាត់បើមិនដូច្នេះទេភោជនីយដ្ឋាននឹងដកសមតុល្យចេញពីគណនីរបស់ពួកគេ។ នៅពេលដឹងអំពីការឆបោកនេះភោជនីយដ្ឋាន Depot ជូនដំណឹងដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនថា អ៊ីមែលដែលសរសេរថា “វិក័យប័ត្រគឺដល់កំណត់” មិនមែនចេញមកពីពួកគេទេ។
តើមានអ្វីកើតឡើង?
យុទ្ធនាការឆបោកថ្មីត្រូវបានគេអះអាងថា កើតឡើងលើភោជនីយដ្ឋានដេប៉ូ ហើយអតិថិជនរបស់ភោជនីយដ្ឋានបញ្ជាក់ថាវិក័យប័ត្រនឹងដល់កំណត់។
មាតិកានៃអ៊ីមែលបន្លំ
•អ៊ីម៉ែលឆបោកដែលផ្ញើទៅអតិថិជនភោជនីយដ្ឋាន Depot រួមមានឯកសារភ្ជាប់ដែលក្លែងបន្លំជាវិក័យប័ត្រ។
•អ៊ីមែលស្នើសុំឱ្យអតិថិជនធ្វើការទូទាត់ប្រាក់ដែលមិនទាន់ទូទាត់បើមិនដូច្នេះទេភោជនីយដ្ឋាននឹងដកសមតុល្យចេញពីគណនីរបស់ពួកគេ។
ការឆ្លើយតបពីភោជនីយដ្ឋាន
នៅពេលដឹងអំពីការឆបោកនេះ ភោជនីយដ្ឋាន Depot ជូនដំណឹងដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនថាអ៊ីមែលដែលសរសេរថា “វិក័យប័ត្រត្រូវបានកំណត់” មិនមែនចេញមកពីពួកគេទេ។ បណ្តាញភោជនីយដ្ឋានស្នើសុំអតិថិជនរបស់ខ្លួនលុបអ៊ីមែលចោលដោយមិនចាំបាច់បើក។

https://cyware.com/news/new-spear-phishing-campaign-targets-restaurant-depot-customers-4ee92f1e