ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើ Ad Blockers ទាំងពីរនេះយើងស្នើឱ្យលុបវាចេញពីកម្មវិធីរុករករបស់អ្នកឥឡូវនេះឬចូលទៅទំព័រដើមដើម្បីទទួលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលកំពុងបន្តបន្លំ។បច្ចុប្បន្នមានអ្នកប្រើប្រាស់ជាង ៦០០លាននាក់កំពុងប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺរណិតជាមួយនឹងការបើក Ad Blockers របស់ពួកគេ។ វាជាការពិតដែលថា Ad Blockers បានធ្វើឱ្យប៉ះពាល់យ៉ាងខ្លាំងដល់ប្រាក់ចំណូលប្រចាំថ្ងៃរបស់គេហទំព័រប៉ុន្តែក្នុងពេលតែមួយ តួលេខទាំងនេះទទួលបានប្រាក់ចំណេញច្រើនសម្រាប់ឧក្រិដ្ឋកម្មតាមអ៊ីនធឺរណិតនិងមនុស្សបោកប្រាស់តាមអ៊ីនធឺរណិត។
គេក៏មិនអាចបដិសេធបានដែរថា Ad Blockers ពិតជាការពារអ្នកប្រើប្រាស់ពីការប្តូរទិសដៅទៅគេហទំព័រដែលមានគំនិតអាក្រក់ឬសម្របសម្រួលគេហទំព័រដែលបង្ហោះមេរោគឬការឆបោក។ ប៉ុន្តែចុះយ៉ាងណាបើ Ad Blocker របស់អ្នកមានគំនិតអាក្រក់ហើយប្រើសកម្មភាពរុករករបស់អ្នកដើម្បីរកប្រាក់រាប់លានដុល្លារជាថ្នូរនឹងការត្រឡប់មកវិញ?យោងតាមការស្រាវជ្រាវដែលធ្វើឡើងដោយ Adguard បានអោយដឹងថា ក្រុមហ៊ុន Ad Blockers ពីរដែលពេញនិយមបំផុតនៅលើ Chrome Web Store គឺក្លែងក្លាយនិងអនុវត្តការក្លែងបន្លំការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទ្រង់ទ្រាយធំដោយប្រើឈ្មោះ Ad Blockers ពេញនិយមស្របច្បាប់។ Ad Blockers ទាំងនេះគឺ “AdBlock” ដោយ “AdBlock, Inc” និង “uBlock” ដោយ “Charlie Lee” ។
“uBlock” ដោយ “Charlie Lee” មានការតំឡើងជាង ៨៦៣,០០០ ខណៈពេលដែល “AdBlock” របស់ “ AdBlock, Inc” កំពុងត្រូវបានប្រើប្រាស់ដោយអ្នកប្រើប្រាស់ជាង ៨៤៨,០០០នាក់។ មូលហេតុដែល Ad Blockers ទាំងនេះមានការតំឡើងរាប់សិបពាន់នាក់និងការវាយតម្លៃបានផ្កាយ៥ គឺថាឈ្មោះរបស់ពួកគេហាក់ដូចជាត្រឹមត្រូវហើយពួកគេបានបិទការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមរបៀបដែលស្របច្បាប់។ទោះយ៉ាងណា នៅផ្ទៃខាងក្រោយទាំង Ad Blockers ដំណើរការដោយ cookie stuffing ដែលជាបច្ចេកទេសក្លែងបន្លំការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលអ្នកប្រើទទួល cookie ភាគីទីបីដោយគ្មានការអនុញ្ញាតឬការយល់ព្រមរបស់ពួកគេ។ cookie នោះត្រូវបានប្រើដើម្បីតាមដានសកម្មភាពរុករករបស់ជនរងគ្រោះ ហើយក្នុងករណីដែលពួកគេចូលមើលគេហទំព័រដើម្បីធ្វើការទិញទំនិញតាមអ៊ីនធឺរណិតនោះ cookie stuffer ត្រូវបានបង់ប្រាក់កម្រៃតាមគោលដៅ។
នៅក្នុងករណីនៃ Ad Blockers; ផ្នែកបន្ថែមនៃកម្មវិធីរុករកទាំងពីរបានប្រើប្រាស់ cookie stuffing ដើម្បីបង្កើតកំរៃជើងសារ។ ឧទាហរណ៍ Adguard បានកំណត់អត្តសញ្ញាណ cookie stuffing ពីរបស់របរជាច្រើនរួមមាន Teamviewer, Microsoft, Linkedin, Aliexpress និង Booking ។លោក Andrey Meshkov នៃ AdGuard បានសរសេរថា “មាត្រដ្ឋាននេះមិនធ្លាប់មានពីមុនមកទេ។ កម្មវិធីបន្ថែមទាំងពីរនេះមានអ្នកប្រើសកម្មប្រចាំសប្តាហ៍ជាង ១,៦លាននាក់ដែលត្រូវបានគេបំពេញជាមួយ cookies ជាង ៣០០គេហទំព័រពី Alexa Top ១០០០០។ វាពិបាកប៉ាន់ស្មានពីការខូចខាត ប៉ុន្តែខ្ញុំចង់និយាយថាយើងកំពុងនិយាយអំពីទឹកប្រាក់រាប់លានដុល្លារប្រចាំខែ” ។
អ្វីដែលអាក្រក់ជាងនេះគឺថា Google ត្រូវបានគេជូនដំណឹងអំពីការបោកប្រាស់ដែលកំពុងបន្តប៉ុន្តែផ្នែកបន្ថែមទាំងពីរនៅតែមាននៅលើ Chrome Web Store ។ វាមិនគួរអោយភ្ញាក់ផ្អើលនោះទេព្រោះ Google Play Store ក៏ជាកន្លែងដែលមានមេរោគអាក្រក់បំផុតមួយចំនួននៅលើពិភពលោកផងដែរហើយម៉ាស៊ីនស្វែងរកយក្សមួយនេះមិនបានធ្វើអ្វីសោះអំពីវា។ទោះយ៉ាងណានេះ មិនមែនជាលើកទីមួយទេនៅពេលដែលអ្នកស្រាវជ្រាវរបស់ Adguard បានលាតត្រដាងនូវ Ad Blockers ដែលមានគំនិតអាក្រក់ដែលដំណើរការការក្លែងបន្លំការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទំនើបប្រឆាំងនឹងអ្នកប្រើប្រាស់ Chrome ។ កាលពីឆ្នាំមុន ក្រុមហ៊ុនបានកំណត់អត្តសញ្ញាណបន្ថែម Ad Blocker ក្លែងក្លាយប្រភេទនេះចំនួនប្រាំដែលបានបោកប្រាស់អ្នកប្រើជាង ២០លាននាក់។
ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើ Ad Blockers នៅលើ Chrome សូមប្រាកដថាពួកគេមានភាពស្របច្បាប់ អានគោលការណ៍ភាពឯកជនរបស់ពួកគេ មើលលើការប្រកាសកំណត់ហេតុបណ្ដាញពី Adguard និង Hackread។ អ្វីដែលសំខាន់បំផុតនោះគឺយក “AdBlock” ដោយ “AdBlock, Inc” និង “uBlock” ដោយ “Charlie Lee” ចេញឥឡូវនេះ។
Clones of popular Ad blockers caught ad frauding millions of Chrome users