បន្ទាប់ពី​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព Windows 10 រួច ធ្វើឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​ពុំ​អាច Print ឯកសារ​បាន

0

ឥឡូវនេះ វា​មាន​បញ្ហា​ថ្មី​ទៀត​ជាមួយ​ការធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព Windows 10 KB4557957 និង KB4560960 នោះ​គឺ​អ្នកប្រើប្រាស់​ពុំ​អាច Print ឯកសារ​បាន។

បើតាម​ការ​រអ៊ូរទាំរ​បស់​អ្នកប្រើប្រាស់​តាម​បណ្ដាញ​សង្គម​នោះ​បង្ហាញថា បញ្ហា​នេះ​បាន​ប៉ះពាល់​ជាមួយ Printer មកពី​ក្រុមហ៊ុន​ជាច្រើន​ដូចជា HP, Canon, Panasonic, Brother និង Ricoh ជាដើម​ហើយ​ក្រុមហ៊ុន Microsoft ក៏​បានចេញ​ការផ្សព្វផ្សាយ​បញ្ជាក់​ទាក់ទង​នឹង​បញ្ហា​នេះ មិន​ត្រឹមតែ​ប៉ុណ្ណោះ​ក្រុមហ៊ុន​ក៏បាន​ទទួលស្គាល់ថា​បញ្ហា​នេះ​ក៏​ប៉ះពាល់​ដល់​ប្រភេទ print តាម software ដូចជា print to PDF ផងដែរ។

ក្រុមហ៊ុន Microsoft កំពុងតែធ្វើការ​កែសម្រួល​បញ្ហា​នេះហើយ​គេ​នឹង​ផ្ដល់ព័ត៌មាន​បន្ថែម​នៅពេល​ក្រោយ ដូច្នេះ​ប្រសិនបើ​លោកអ្នក​បានធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព ហើយ​ពុំមាន​បញ្ហា​អ្វី​នោះទេ លោកអ្នក​ពុំ​ចាំបាច់​ធ្វើ​អ្វី​ទេ ប៉ុន្តែ​បើ​លោកអ្នក​មាន​បញ្ហា លោកអ្នក​អាច​សាកល្បង បញ្ចូល​កម្មវិធី driver របស់ printer ឡើងវិញ។

ជា​ចុងក្រោយ​បើ​លោកអ្នក​នៅតែមាន​បញ្ហា​នេះ លោកអ្នក​អាច​ធ្វើការ​លុបចេញ (uninstall) ការធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព ដែល​បាន​ដំឡើង​រួច​នោះ​ដោយ​ធ្វើតាម​របៀប​ដែល​នាយកដ្ឋាន​បានបង្ហាញ​កាលពី​ខែ​មុន៕

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here