ក្រុមហ៊ុន Qantas កំពុងទាក់ទងអតិថិជនបន្ទាប់ពីការវាយប្រហារតាមអ៊ីនធឺណិតបានកំណត់គោលដៅលើវេទិកាសេវាកម្មអតិថិជនផ្តល់ដោយក្រុមហ៊ុនទីបីរបស់ពួកគេ។នៅថ្ងៃទី 30 ខែមិថុនា ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍អូស្ត្រាលីបានរកឃើញ “សកម្មភាពមិនធម្មតា” នៅលើវេទិកាដែលប្រើប្រាស់ដោយមជ្ឈមណ្ឌលទំនាក់ទំនងរបស់ខ្លួនដើម្បីរក្សាទុកទិន្នន័យរបស់មនុស្សចំនួន 6 លាននាក់ រួមទាំងឈ្មោះ អាសយដ្ឋានអ៊ីមែល លេខទូរស័ព្ទ ថ្ងៃខែឆ្នាំកំណើត និងលេខហោះហើរញឹកញាប់។
យោងតាមសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយបានឱ្យដឹងថា នៅពេលរកឃើញការបំពាននេះ ក្រុមហ៊ុន Qantas បានចាត់វិធានការជាបន្ទាន់ ដើម្បីទប់ស្កាត់បញ្ហានៅក្នុងប្រព័ន្ធដំណើរការរបស់ខ្លួន។ក្រុមហ៊ុននៅតែស៊ើបអង្កេតលើវិសាលភាពពេញលេញនៃការរំលោភ ប៉ុន្តែនិយាយថា ខ្លួនរំពឹងបរិមាណនៃទិន្នន័យដែលត្រូវបានលួចនឹងមានទំហំ “ធំ” មួយ ។
ក្រុមហ៊ុនបានធានាដល់សាធារណជនថា ព័ត៌មានលម្អិតអំពីលិខិតឆ្លងដែន ព័ត៌មានលម្អិតអំពីប័ណ្ណឥណទាន និងព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុផ្ទាល់ខ្លួនមិនត្រូវបានរក្សាទុកនៅក្នុងប្រព័ន្ធដែលត្រូវបានរំលោភបំពាននោះទេ ហើយមិនមានគណនីហោះហើរញឹកញាប់ ពាក្យសម្ងាត់ ឬលេខ PIN ត្រូវបានបែកធ្លាយឡើយ។ក្រុមហ៊ុន Qantas បានជូនដំណឹងទៅប៉ូលីសសហព័ន្ធអូស្ត្រាលីអំពីការបំពាននេះ ក៏ដូចជាមជ្ឈមណ្ឌលសន្តិសុខអ៊ីនធឺណិតអូស្ត្រាលី និងការិយាល័យស្នងការព័ត៌មានអូស្ត្រាលី។
នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Qantas Group លោក Vanessa Hudson បាននិយាយថា “យើងសូមអភ័យទោសដោយស្មោះចំពោះអតិថិជនរបស់យើង ហើយយើងទទួលស្គាល់ភាពមិនច្បាស់លាស់នៃបញ្ហាដែលបានកើតឡើង” ។ ក្រុមហ៊ុនបានស្នើឱ្យអតិថិជនទូរស័ព្ទទៅខ្សែគាំទ្រដែលព្យាយាមបម្រើអតិថិជន ប្រសិនបើពួកគេមានការព្រួយបារម្ភ ហើយបញ្ជាក់ថានឹងមិនប៉ះពាល់ដល់ប្រតិបត្តិការរបស់ក្រុមហ៊ុន Qantas ឬសុវត្ថិភាពរបស់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍នោះទេ។
ការវាយប្រហារនេះបានកើតឡើងតែប៉ុន្មានថ្ងៃប៉ុណ្ណោះបន្ទាប់ពី FBI បានចេញសេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការព្រមានតាមប្រព័ន្ធ X ថាវិស័យអាកាសចរណ៍គឺជាគោលដៅរបស់ក្រុមឧក្រិដ្ឋជនតាមអ៊ីនធឺណិត Scattered Spider ។ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ Hawaiian Airlines ដែលមានមូលដ្ឋាននៅសហរដ្ឋអាមេរិក និងក្រុមហ៊ុន WestJet របស់ប្រទេសកាណាដា ទាំងពីរបានរងផលប៉ះពាល់ដោយការវាយប្រហារតាមអ៊ីនធឺណិតស្រដៀងគ្នាក្នុងរយៈពេលពីរសប្តាហ៍កន្លងមកនេះ។
BBC បានបង្ហាញថា ក្រុមនេះក៏ជាការផ្តោតសំខាន់នៃការស៊ើបអង្កេតលើរលកនៃការវាយប្រហារតាមអ៊ីនធឺណិត លើអ្នកលក់រាយនៅចក្រភពអង់គ្លេស រួមទាំង M&S ផងដែរ។ការបំពាន Qantas គឺជាការរំលោភទិន្នន័យចុងក្រោយបង្អស់របស់អូស្ត្រាលីក្នុងឆ្នាំនេះ ដោយ AustralianSuper និង Nine Media ទទួលរងការលេចធ្លាយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានខែកន្លងមកនេះ។នៅខែមីនា ឆ្នាំ 2025 ការិយាល័យស្នងការព័ត៌មានអូស្ត្រាលី (OAIC) បានចេញផ្សាយស្ថិតិបង្ហាញថា ឆ្នាំ 2024 គឺជាឆ្នាំដ៏អាក្រក់បំផុតសម្រាប់ការបំពានទិន្នន័យនៅក្នុងប្រទេសអូស្ត្រាលី ចាប់តាំងពីកំណត់ត្រាបានចាប់ផ្តើមក្នុងឆ្នាំ 2018 ។
ស្នងការឯកជនភាពអូស្ត្រាលី លោក Carly Kind បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយពី OAIC ថា “និន្នាការដែលយើងកំពុងសង្កេតបង្ហាញថា ការគំរាមកំហែងនៃការរំលោភទិន្នន័យ ជាពិសេសតាមរយៈកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ក្រុមវាយប្រហារតាមអ៊ីនធឺណេត ទំនងជាមិនថយចុះទេ” ។លោកស្រី Kind បានជំរុញឱ្យក្រុមហ៊ុនឯកជន និងទីភ្នាក់ងាររដ្ឋាភិបាលបង្កើនវិធានការសុវត្ថិភាព និងការការពារទិន្នន័យ ហើយបានគូសបញ្ជាក់ថា ទាំងវិស័យឯកជន និងសាធារណៈគឺងាយរងគ្រោះដោយសារការវាយប្រហារតាមអ៊ីនធឺណិត។









