Superblocks គឺជាផែនការមួយដើម្បីទាមទារផ្លូវមកវិញពីសម្លេងរំខាន និងការបំពុលចរាចរណ៍ ដែល អាចជួយសង្គ្រោះជីវិតមនុស្សរាប់រយនាក់ ដែលអាចបាត់បង់បើមិនដូច្នេះទេដោយសារតែខ្យល់កខ្វក់ ខ្លាំង។ សង្ឃឹមថាវាអាចនឹងដើរតួជាផែនការសម្រាប់ទីក្រុងផ្សេងទៀតផងដែរ។ ប្លុកទាំងនោះត្រូវបង្កើតឡើងដោយមានប្លុកចំនួន ៩ ដែលមានស្រាប់ ដែលត្រូវបញ្ចូលគ្នា ចូលទៅក្នុងតំបន់មួយ ដែលហាមឃាត់ទាំងអស់ ប៉ុន្តែមានយានយន្តសំខាន់ៗ ដែលត្រូវកំណត់ ត្រឹម ១០ គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោង។ ចំណតសម្រាប់អ្នករស់នៅគឺស្ថិតនៅក្រោមដី។
អ្នកស្រុកខ្លះជំទាស់នឹងផែនការនេះដោយសារពួកគេចង់មានឡាននៅខាងក្រៅផ្ទះ ឬដោយសារ ពួកគេបើកអាជីវកម្មក្នុងស្រុក ហើយមានអារម្មណ៍ថា ពាណិជ្ជកម្មនឹងរងផលប៉ះពាល់ដោយសារការ កាត់ផ្តាច់ចរាចរណ៍នេះ។ ប៉ុន្តែគំនិតនេះកំពុងបង្ហាញពីភាពពេញនិយមជាមួយទីក្រុងផ្សេងទៀតដូចជា Seattle ដែលកំពុងពិចារណាណែនាំអ្វីដែលស្រដៀងគ្នា។ លោក Janet Sanz អភិបាលរងក្រុង Barcelona និយាយនៅក្នុងបទសម្ភាសន៍មួយកាលពីពេលថ្មីៗនេះថា “រថយន្តកាន់កាប់ ទីសាធារណៈ ៦០ ភាគរយនៅទូទាំងទីក្រុង”។ “នៅពេលអ្នកចែកចាយចន្លោះនោះឡើងវិញ និងធ្វើ អោយមានតុល្យភាពឡើងវិញ ស្ថានភាពអ្នកកំពុងគាំទ្រក្រុម ដែលរហូតមកដល់ពេលនោះមិនមានការ ចូលទៅកាន់កន្លែងនោះទេ”។ វាមិនមែនគ្រាន់តែចរាចរណ៍ដែល Barcelona មានផែនការនោះទេ វាក៏ នាំមុខគេផងដែរ នៅពេលនិយាយអំពីការការពារទិន្នន័យរបស់ពលរដ្ឋ អ្វីដែលកំពុងក្លាយជាបញ្ហា កាន់តែច្រើននៅពេលទីក្រុង ប្រមូលវាតាមរយៈឧបករណ៍ចាប់សញ្ញាកាមេរ៉ា CCRV និងសូម្បីតែ បណ្តាញទូរគមនាគមន៍។
នៅក្រោមផែនការដែលផ្តួចផ្តើមជាមួយទីក្រុងផ្សេងទៀតរួមមាន Bordeaux, Edinburgh, Florence និង Manchester, Barcelona កំណត់ទិន្នន័យរបស់ពលរដ្ឋ ដែលត្រូវកំណត់ថាជា ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន ឬមិនមែនជាព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន ដែលបង្កើតនៅក្នុងវិស័យសាធារណៈឌីជីថលគួរតែ ត្រូវទទួលស្គាល់ជាទ្រព្យសម្បត្តិសាធារណៈ និងបុគ្គល ហើយគួរតែត្រូវប្រើសម្រាប់តែផល ប្រយោជន៍សាធារណៈ។ លោក Michael Donaldson ស្នងការទទួលបន្ទុកការច្នៃប្រឌិតឌីជីថលមាន ប្រសាសន៍ថា “យើងជឿជាក់ថាបច្ចេកវិទ្យាត្រូវតែបម្រើដល់ប្រជាពលរដ្ឋដើម្បីលើកកម្ពស់គុណភាព ជីវិតនៅក្នុងទីក្រុង និងមិនបង្កើតការដកឌីជីថលទេ“។ Smart មិនត្រឹមតែមកពីភាពវៃឆ្លាតដែល ផ្តល់ដោយបច្ចេកវិទ្យាប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែក៏មកពីបទពិសោធន៍ប្រជាពលរដ្ឋ ចំណេះដឹងរបស់ពួកគេ ដែលអាចត្រូវប្រមូលដើម្បីធ្វើការសម្រេចចិត្តជាសាធារណៈឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង”។
លោកមានប្រសាសន៍ថា “យើងត្រូវពន្យល់ពីរបៀបដែលយើងប្រមូលវា អ្វីដែលយើងប្រមូល និងអ្វី ដែលយើងនឹងធ្វើជាមួយវា។ ក្រុមប្រឹក្សាទីក្រុងរបស់ Barcelona កំពុងទទួលជ័យលាភីលើ អាកាសយានិក 2នាក់នៅឆ្នាំក្រោយ ដែលមួយនឹងពិនិត្យមើលវិធីដោះស្រាយថាមពលប្រកបដោយ និរន្តរភាពដោយបង្កើតវាចេញពី road surface និងផ្តោតលើវិធីដែលបច្ចេកវិទ្យាអាចត្រូវប្រើដើម្បី ជួយប្រជាជនវ័យចំណាស់ក្នុងទីក្រុង។ សាស្ត្រាចារ្យជំនួយការវិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យា Massachusetts លោក Catherine D’Ignazio និយាយថា ដើម្បីធ្វើឱ្យទីក្រុងមានលក្ខណៈរួមសម្រាប់ពលរដ្ឋគ្រប់រូប ទិន្នន័យដែលទីក្រុងប្រមូលត្រូវវិភាគដើម្បីគិតពីក្រុម ដែលអាចត្រូវគេមិនអើពើពីមុនដូចជា ស្ត្រីជនជាតិស្បែក និងជនពិការ។ សុន្ទរកថារបស់យើងស្តីពីទីក្រុងឆ្លាតមិនត្រូវរាប់បញ្ចូលផ្នែកយេនឌ័រ ការប្រណាំង និងមធ្យោ បាយងាយស្រួលនោះទេ។ យើងកំពុងរចនាទីក្រុងដែលដំណើរការល្អសម្រាប់ពួកស្បែកស ដែលមាន វណ្ណៈខ្ពស់ ហើយមិនមានអ្វីល្អសម្រាប់យើងនោះទេ។
អ្នកខ្លះនៅទីក្រុង Barcelona ដូចជា អ្នករៀបចំផែនការបែបផែនផែនដីទីក្រុង Punt ៦ កំពុងព្យាយាម កំណត់តុល្យភាពឡើងវិញ ដោយក្រឡេកមើលតំបន់នានាដូចជា គំរូនៃការចល័តនៅក្នុងទីក្រុងដើម្បី ស្វែងយល់ពីរបៀប ដែលស្ត្រី កុមារ និងមនុស្សចាស់ចូល ហើយជារឿយៗ នៅក្នុងវិធីផ្សេងគ្នា។ ឧទាហរណ៍ ស្ត្រីប្រើមធ្យោបាយធ្វើដំណើរសាធារណៈច្រើនជាង។ លោកស្រី D’Ignazio មានប្រសាសន៍ថា “ជារឿយៗយើងគិតថា យើងមិនចង់រើសអើងដូច្នេះយើងនឹង មិនអើពើនឹងយេនឌ័រ ដែលជាវិធីសាស្ត្រឆ្កួតៗនោះទេ។ យើងមិនដោះស្រាយបញ្ហាដោយមិនអើពើ នឹងបញ្ហានេះទេ ហើយយើងមានបញ្ហាជាមួយនឹងការបង្កើតទីក្រុងដែលមានបញ្ចូល”។ “ជាញឹកញាប់អ្នកលក់សាជីវកម្មកំពុងចូលមកក្នុងទីក្រុង ហើយនិយាយថា “យើងអាចធ្វើ X, Y និង Z” និងរដ្ឋាភិបាលទីក្រុង ដែលស្រេកឃ្លានធនធានគឺដូចជា “អស្ចារ្យ អនុញ្ញាតឱ្យពួកគេដោះស្រាយវា ទៅ” ហើយទាំងក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យា និងរដ្ឋាភិបាលទីក្រុងគឺ ឥស្សរជនភាគច្រើនជាបុរសស្បែកស ហើយមិនចូលរួមក្នុងសហគមន៍ឲ្យស៊ីជំរៅ។