នាពេលថ្មីៗនេះ មានរបាយការណ៍ថា ហ្វេសប៊ុក បានអភិវឌ្ឍ platform របស់ខ្លួនដោយបានបន្ថែមការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មស្តីពីហ្គេម ស្រា និងបារី ទៅកាន់យុវវ័យ។ ការស្រាវជ្រាវនេះ ត្រួវបានធ្វើឡើង ដោយអង្គការ Reset Ausstralia។
អ្នកស្រាវជ្រាវអាចកំណត់គោលដៅផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដោយផ្អែកលើអ្នកប្រើ profile ហ្វេសប៊ុក ហើយ អាចចូលកាន់ page ណាក៏បាន ដោយគ្រាន់តែបង់ប្រាក់ចំនួន ៥ដុល្លារ។ រហូតមកដល់ពេលនេះ ហ្វេសប៊ុនបានថ្លែងថា រាល់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មត្រូវបាន review មុននិងក្រោយពេល post: “ការជួយ ឱ្យក្មេងៗមានសុវត្ថិភាពនៅលើហ្វេសប៊ុក និង Instagram នោះគឺជារឿងដ៏សំខាន់បំផុតរបស់យើង” បើយោងតាមសំដីរបស់អ្នកនាំពាក្យ។
ទោះបីជា អ្នកតំណាងហ្វេសប៊ុនបាននិយាយថា platform ត្រូវបានត្រួតពិនិត្យដោយប្រព័ន្ធស្វ័យប្រវត្តិ និងការពារពាណិជ្ជកម្មមិនល្អ ប៉ុន្តែ សហគមន៍សន្តិសុខអ៊ីនធឺណិតនៅតែសង្ស័យពី លទ្ធភាពនៃការ ត្រួតពិនិត្យរបស់ហ្វេសប៊ុក ដែលបាន post នៅលើ page។
ហ្វេសប៊ុនហាម page ផ្សាយពាណិជ្ជកម្មស្រា និងផលិតផល មិនត្រឹមត្រូវទៅដល់ក្មេងក្រោមអាយុ ១៨ឆ្នាំ ប៉ុន្តែអ្នកស្រាវជ្រាវបានចេញព័ត៌មានស្តីពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមិនត្រឹមត្រូវជាច្រើនរួមមាន៖
- គ្រឿងផ្សំស្រា cocktail ដែលឆ្លងកាត់ 50ពាន់ profile របស់ក្មេងៗដែលចាប់អារម្មណ៍ពីស្រា
- បារី បានចូលទៅ profile ក្មេងៗរាប់ពាន់នាក់ ដែលចាប់អារម្មណ៍ពីរឿងបារី។
សរុបទៅ អ្នកគ្រប់គ្រងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ហ្វេសប៊ុកបានចែកចាយព័ត៌មានទៅដល់ក្មេង អូស្រា្តលីជាង ៧៤០ពាន់នាក់។
អង្គការក្រៅរដ្ឋាភិបាល ក៏បានកំណត់អត្តសញ្ញាណអ្នកប្រើ ១៤ពាន់ profile ផ្សេងទៀតដែល ចាប់អារម្មណ៍ទៅលើ៖ Gambling, Extreme weight loss, Fast meals, Online dating។ លើសពីនេះ ទៀត មានការអភិវឌ្ឍអត្ថបទនៅក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរួមមាន៖
- បង្ហាញពីតម្លៃច្បាស់ៗជូនអ្នកចាប់អារម្មណ៍លើ gambling
- សួរសំណួរទៅកាន់អ្នកដែលចាប់អារម្មណ៍លើ extreme weight loss
អ្នកគ្រប់គ្រង Reset Australia លោក Chris Cooper បានថ្លែងថា៖ “ហ្វេសប៊ុនហាក់ដូចជាកំពុងតែប្រើ ទិន្នន័យក្មេងៗក្នុងទម្រង់ដូចមនុស្សពេញវ័យដែរ។ លោក Cooper ជឿជាក់ថាទាក់ទងនឹងបញ្ហានេះ គួរតែត្រូវបាន បើកវេទិកាជជែកពិភាក្សាស្តីពីអត្ថប្រយោជន៍ដែលហ្វេសប៊ុកទទួលបានពីការប្រមូល ព័ត៌មានពីអ្នកប្រើ៕