ធនាគារ HSBC ផ្ញើលិខិតមួយទៅអតិថិជនថា ព័ត៌មានអំពីការរំលោភបំពានទិន្នន័យ មិនបង្ហាញ ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេទេ។ ការិយាល័យអគ្គមេធាវីរដ្ឋកាលីហ្វ័រនីញ៉ាទទួលលិខិតមួយដែលធនាគារ HSBC ផ្ញើទៅ អតិថិជននៅថ្ងៃទី 2 ខែ វិច្ឆិកា។ នៅក្នុងសេចក្តីជូនដំណឹងនេះធនាគារពន្យល់ថាខ្លួនដឹងថាអ្នកប្រើដែលមិនមានការអនុញ្ញាតក្នុងការចូលទៅកាន់គណនីរបស់អតិថិជនពីថ្ងៃទី 4 ខែតុលា ឆ្នាំ 2018 ដល់ថ្ងៃទី 14 ខែតុលា ឆ្នាំ2018 ។
វាឆ្លើយតបតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណិតទៅកាន់គណនីរបស់អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់។ វាក៏ជូន ដំណឹងទៅ ជនរងគ្រោះទាំងនេះតាមរយៈទូរស័ព្ទ ឬអ៊ីម៉ែល ដើម្បីជួយពួកគេផ្លាស់ប្តូរអត្តសញ្ញាណ របស់ពួកគេ ហើយបន្ទាប់មកទទួលការចូលប្រើគណនីរបស់ពួកគេឡើងវិញ។ អ្នកដែលនៅពី ក្រោយការចូលប្រើប្រាស់ដោយគ្មានការអនុញ្ញាតអាចមានសិទ្ធិចូលទៅកាន់ឈ្មោះរបស់អតិថិជន ដែលរងផលប៉ះពាល់អាស័យដ្ឋានអ៊ីម៉ែល លេខទូរស័ព្ទ និងថ្ងៃខែឆ្នាំកំណើត។
ពួកគេក៏ប្រហែលជា លាតត្រដាងនូវព័ត៌មានធនាគារមួយចំនួនរួមទាំងលេខគណនីរបស់ពួកគេ និងប្រវត្តិប្រតិបត្តិការ ផងដែរ។ សេចក្តីថ្លែងការណ៍នេះមិនបញ្ជាក់ពីរបៀបដែលអ្នកវាយប្រហារចូលក្នុងគណនី របស់អតិថិជនទេ។ វាក៏មិនបង្ហាញពីចំនួនសរុបនៃអតិថិជនរងផលប៉ះពាល់ដោយការរំលោភបំពានទិន្នន័យនោះទេ។
ធនាគារ HSBC គឺជាស្ថាប័នផ្តល់សេវាធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ ដ៏ធំបំផុតមួយនៅក្នុងពិភពលោក។ ធនាគារនេះមានការិយាល័យចំនួន 7.500 កន្លែង នៅក្នុង 80 ប្រទេស នៅក្នុងទ្វីបអឺរ៉ុប អាហ្វ្រិក អាមេរិក អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក និងមជ្ឈឹមបូព៌ា។ នៅក្នុងលិខិតគំរូរបស់ខ្លួនគ្រឹះស្ថាននេះផ្តល់ជូនអតិថិជនដែលទទួលរងផលប៉ះពាល់នូវការស្នើសុំការ បង់ប្រាក់ប្រចាំឆ្នាំដោយឥតគិតថ្លៃជាមួយការត្រួតពិនិត្យឥណទាន និងសេវាកម្មការពារអត្តសញ្ញាណ។
វាក៏បង្ហាញផងដែរថាវា “បង្កើនដំណើរការផ្ទៀងផ្ទាត់របស់ខ្លួន ដោយ បន្ថែមស្រទាប់សន្តិសុខ បន្ថែម” ។ នេះស្តាប់ទៅដូចជាការផ្ទៀងផ្ទាត់ (2FA) ប៉ុន្តែធនាគារ HSBC មិនបញ្ជាក់ទេ។ ឧប្បត្តិ ហេតុសន្តិសុខដូចជាធនាគារ HSBC រងគ្រោះដោយសារតែអង្គការសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ ដែលចាត់ វិធានការដើម្បីកាត់បន្ថយហានិភ័យឌីជីថលរបស់ពួកគេ និងស្វ័យភាពដោយអនុលោមតាមស្តង់ដារ បទបញ្ញត្តិ។ ដើម្បីឆ្លើយតបក្រុមហ៊ុនទាំងនេះគួរតែពិចារណាលើការវិនិយោគលើដំណោះស្រាយដែលអាចជួយ ការពារប្រព័ន្ធហិរញ្ញវត្ថុរបស់ពួកគេថែរក្សាសុវត្ថិភាព និងស្វ័យប្រវត្តិកម្ម៕
ប្រភព៖