ក្រុមអ្នកផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឥណ្ឌាដែលចង់ផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនយោបាយនៅលើហ្វេសប៊ុកនឹងត្រូវបញ្ជាក់ពីអត្តសញ្ញាណ និងទីតាំងរបស់ពួកគេដើម្បីជួយទប់ស្កាត់ការរំលោភបំពានលើប្រព័ន្ធក្នុងការបោះឆ្នោតជាតិ នេះបើយោងតាមសម្តីពីក្រុមហ៊ុនកាលពីថ្ងៃព្រហស្បហ៍។
ក្រុមហ៊ុនហ្វេសប៊ុកដែលស្ថិតក្រោមការពិចារណាកាន់តែច្រើនឡើងបន្ទាប់ពីរឿងអាស្រូវរបស់ Cambridge Analytica និយាយថាខ្លួននឹងចាប់ផ្តើមធ្វើការត្រួតពិនិត្យការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មចាប់ពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ហើយចាប់ពីឆ្នាំក្រោយនេះនឹងបង្ហាញពីការបដិសេធលើរាល់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនយោបាយដែលផ្តល់ព័ត៌មានបន្ថែមអំពីអ្នកដែលដាក់ផ្សាយវា។
ប្រទេសឥណ្ឌាដែលជាប្រជាធិបតេយ្យសភាធំបំផុតរបស់ពិភពលោកនឹងរៀបចំការបោះឆ្នោតជាតិមុនខែឧសភាឆ្នាំក្រោយ។ គណបក្សនានាកំពុងងាកមករកប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមវិញដើម្បីឱ្យអ្នកបោះឆ្នោតរាប់លាននាក់ក្នុងប្រទេសទទួលសាររបស់ខ្លួន ។
ហ្វេសប៊ុកនិយាយនៅលើគេហទំព័ររបស់ខ្លួនថា “តាមរយៈការផ្តល់សិទ្ធិដល់អ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនិងការនាំមកនូវតម្លាភាពបន្ថែមលើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម យើងអាចការពារប្រឆាំងនឹងការជ្រៀតជ្រែកពីបរទេសលើការបោះឆ្នោតនៅឥណ្ឌា” ។ កាលពីខែមុន ក្រុមហ៊ុននេះប្រកាសដំណើរការស្រដៀងគ្នាមួយសម្រាប់អ្នកផ្សព្វផ្សាយនានាដែលកំពុងស្វែងរកការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនយោបាយនៅចក្រភពអង់គ្លេស។
ហ្វេសប៊ុកកំពុងត្រូវស៊ើបអង្កេតដោយសមាជិកសភានៅចក្រភពអង់គ្លេសបន្ទាប់ពីការពិគ្រោះពិភាក្សា Cambridge Analytica ដែលធ្វើការនៅលើយុទ្ធនាការរបស់លោកប្រធានាធិបតីអាមេរិក Donald Trump ហើយទទួលទិន្នន័យផ្ទាល់ខ្លួនពីអ្នកប្រើហ្វេសប៊ុកចំនួន ៨៧លាននាក់ពីអ្នកស្រាវជ្រាវម្នាក់។
ការព្រួយបារម្ភលើការអនុវត្តរបស់ក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម តួនាទីនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនយោបាយនិងការជ្រៀតជ្រែកពីបរទេសដែលអាចធ្វើទៅនៅក្នុងការបោះឆ្នោតប្រធានាធិបតី Brexit ក្នុងឆ្នាំ២០១៦ និងការបោះឆ្នោតអាមេរិក គឺជាប្រធានបទដែលត្រូវស៊ើបអង្កេតដោយនិយ័តករអង់គ្លេសនិងអឺរ៉ុប។
រដ្ឋមន្ត្រីបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានឥណ្ឌាព្រមានកាលពីខែមីនាអំពីការរំលោភបំពានលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនៅក្នុងការបោះឆ្នោត។ នាយករដ្ឋមន្ត្រី Narendra Modi និងគណបក្ស Bharatiya Janata ដែលកំពុងកាន់អំណាចរបស់គាត់គឺជាអ្នកប្រើប្រាស់បណ្ដាញគេហទំព័រសង្គមដ៏ច្រើនលើសលុបរាប់បញ្ចូលទាំងហ្វេសប៊ុក។ ក្នុងប៉ុន្មានឆ្នាំថ្មីៗនេះ គណបក្សសមាជប្រឆាំងគណបក្សធំៗក៏ពង្រីកភាពវិសាលភាពរបស់ខ្លួនលើវេទិកាឌីជីថលផងដែរ៕
ប្រភព៖