ប្រទេសស្រីលង្កាបានប្រកាសនៅថ្ងៃអង្គារទី ៨ ខែធ្នូនេះនូវការវិនិយោគទ្រង់ទ្រាយធំលើកដំបូងរបស់ចិនក្នុងការផលិតនៅក្នុងប្រទេសនេះ ដែលជារោងចក្រផលិតសំបកកង់តម្លៃ ៣០០ លានដុល្លារនៅក្បែរកំពង់ផែសមុទ្រជ្រៅ។
បណ្តាប្រទេសលោកខាងលិចក៏ដូចជាមហាអំណាចក្នុងតំបន់ឥណ្ឌាមានការព្រួយបារម្ភជាយូរមកហើយអំពីឥទ្ធិពលរបស់ចិននៅក្នុងប្រទេសស្រីលង្កាតាមរយៈគម្រោងនានាក្រោមគំនិតផ្តួចផ្តើមហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ Belt and Road ។
រោងចក្រនេះនឹងស្ថិតនៅជាប់នឹងកំពង់ផែ Hambantota ដែលត្រូវបានជួលឱ្យក្រុមហ៊ុនចិនក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ បន្ទាប់ពីប្រទេសស្រីលង្កាខកខានមិនបានសងបំណុល ១,៤ ពាន់លានដុល្លារពីទីក្រុងប៉េកាំងដែលបានប្រើដើម្បីសាងសង់វា។
រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងព័ត៌មានលោកស្រី Keheliya Rambukwella បានប្រាប់អ្នកយកព័ត៌មាននៅទីក្រុងColombo ថាគណៈរដ្ឋមន្ត្រីរបស់ប្រទេសស្រីលង្កាបានយល់ព្រមបង្កើតរោងចក្រកង់ឡានក្រោមច្បាប់ដែលអនុញ្ញាតឱ្យមានសម្បទានពន្ធដ៏សប្បុរស។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថាក្រុមហ៊ុន Shandong Haohua Tire Co Limited នឹងនាំចេញយ៉ាងហោចណាស់ ៨០ ភាគរយនៃផលិតកម្មរបស់ខ្លួន។ ការប្រកាសនេះធ្វើឡើងតែប៉ុន្មានសប្តាហ៍ប៉ុណ្ណោះបន្ទាប់ពីនាយករដ្ឋមន្ត្រី Mahinda Rajapaksa បានដាក់បង្ហាញថវិកាឆ្នាំ ២០២១ របស់ប្រទេសគឺធនាគារស្តីពីការអភិវឌ្ឍអចលនទ្រព្យចិនដ៏ធំមួយនៅ Colombo ដើម្បីទាក់ទាញការវិនិយោគបន្ថែម និងធ្វើឱ្យសេដ្ឋកិច្ចកោះនេះមានភាពរស់ឡើងវិញ។
ទីក្រុងកំពង់ផែ Colombo ដែលជាគំរោងជួសដីដែលមានតម្លៃ ១,៤ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកដែលបានចាប់ផ្តើមក្នុងឆ្នាំ ២០១៤ បានកើនឡើងទ្វេដងនៃទំហំហិរញ្ញវត្ថុបច្ចុប្បន្នរបស់ប្រទេសស្រីលង្កា។
នៅពេល Rajapaksa ជាប្រធានាធិបតីនៅចន្លោះឆ្នាំ ២០០៥-១៥ Colombo បានខ្ចីប្រាក់រាប់ពាន់លានពីប្រទេសចិនដោយបានប្រមូលបំណុលជាច្រើនសម្រាប់គម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធជាច្រើនរួមទាំងអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិផងដែរ។ គាត់ និងបងប្រុសរបស់គាត់ឈ្មោះ Gotabaya Rajapaksa ដែលជាប្រធានាធិបតីបច្ចុប្បន្នបានច្រានចោលការចោទប្រកាន់ដែលថាគម្រោងជាច្រើន និងបដិសេធមិនទទួលរងគ្រោះពីអន្ទាក់បំណុលចិន។
ជាមួយនឹងទីភ្នាក់ងារឥណទានកាត់បន្ថយអត្រាបំណុលរបស់ប្រទេសស្រីលង្កា ប្រទេសនេះរំពឹងថានឹងមានប្រាក់កម្ចីចិនបន្ថែមទៀតនៅក្នុងឆ្នាំថ្មីនេះ។ សេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសនេះកំពុងពុះពារទាំងការឆ្លងរាលដាលនៃជំងឺឆ្លង និងការបំផ្លិចបំផ្លាញនៃការបំផ្ទុះគ្រាប់បែកនៅថ្ងៃ Easter Sunday កាលពីឆ្នាំមុននេះនៅលើឧស្សាហកម្មទេសចរណ៍ផងដែរ៕